پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
استاندار هرمزگان از اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار از سوی بنیاد مستضعفان برای مقابله با کرونا و پرداخت کمک هزینه معیشتی به اقشار کم درآمد و آسیب دیده از شیوع کرونا در هرمزگان در پی مذاکره با رئیس این بنیاد خبر داد.

شعار سال: دکتر فریدون همتی عنوان کرد: این کمک‌ها شامل پنج میلیارد تومان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش وابسته به بنیاد مستضعفان براى کمک به مقابله با کرونا استان هرمزگان است.
وی ادامه داد: همچنین مبلغ دو میلیارد تومان نیز از سوی این بنیاد به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان به منظور پرداخت کمک معیشتی به نیازمندان و اقشار کم درآمد و آسیب دیده از شیوع کرونا به ویژه در جزایر هرمز، لارک، قشم، هنگام و شهرستان‌های جاسک و بشاگرد، اختصاص یافته است.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین بنیاد مستضعفان در قالب طرح حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به فعالان و کارکنان در سه هزار و ۱۵۰ شناور سبک گردشگری دریایی در استان هرمزگان، کمک هزینه معیشتی اختصاص داد.

شایان ذکر است؛ دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در گفتگوی تلفنی با مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، اختصاص این کمک‌ها را مورد پیگیری قرار داد که منجر به نتیجه شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 27 فروردین    99، کد خبر:   988597، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین