پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
در دنیای کنونی با حجم وسیعی از تبلیغات در صدا وسیما مواجه هستیم که هر کدام به نوعی می تواند بازار هدف برای خرید را مشخص کند.تبلیغات تلویزیونی بسیار تاثیرگذار هستند زیرا مردم به دنبال بهترین گزینه ها نیستند بلکه محصولاتی را می خرند که با آن ها آشنا شده اند و این نشان دهنده قدرت عجیب تلویزیون در هدف گیری خرید مردم جامعه است.

شعار سال:در دنیای کنونی با حجم وسیعی از تبلیغات در صدا وسیما مواجه هستیم که هر کدام به نوعی می تواند بازار هدف برای خرید را مشخص کند.تبلیغات تلویزیونی بسیار تاثیرگذار هستند زیرا مردم به دنبال بهترین گزینه ها نیستند بلکه محصولاتی را می خرند که با آن ها آشنا شده اندو این نشان دهنده قدرت عجیب تلویزیون در هدف گیری خرید مردم جامعه است. امروزه تبلیغات محصولات در برنامه هایی که بخصوص خانم ها بیننده آن هستند بسیار زیاد شده .از تبلیغ شیرآلات گرفته تا انواع محصولات غذایی و بهداشتی و ....گاهی فکر می کنیم بجای تماشای برنامه آشپزی ،تبلیغات تلویزیونی محصولات شرکت ها را نگاه می کنیم.گاهی اصل موضوع در لفاف تبلیغات قرار می گیرد.

در همین رابطه متنی را آماده کرده ایم که نمونه ای از برنامه های آشپزی را با تبلیغات تلویزیونی فراوان شبیه سازی نموده و خواندن آن خالی از لطف نیست؛

آموزش آشپزی در صدا و سیما ایران:

ماهیتابه تفلون دسینی رو که قبلا با شیرآلات البرز شستید می گذارید روی گاز پنج شعله فردار سینجر که با ضمانت سام الکتریک عرضه میشه.
بعد گاز رو با کبریت توکلی روشن کنید.


کمی روغن لادن دوست تو و من رو بریزید توش.
دو تا هم تخم مرغ تلاونگ بندازید داخلش.

اگر در حین کار خسته شدید از ماساژور شاندرمن استفاده کنید.

در پایان همتون رو می سپرم به خدای بزرگ و بیمه ایران و بیمه دانا...

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین