پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۷۱۲۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
رئیس جدید سازمان بورس که از هفته پیش آغاز به کار کرده در نخستین انتصاب، سرپرست مشاوران حقوقی نهاد ناظر بازار سرمایه را منصوب کرد.
شعار سال: حسن قالیباف اصل در حالی از شنبه گذشته با رای شورای‌عالی بورس و حکم وزیر اقتصاد برای ۳۰ به عضویت هیات وارده سازمان بورس و سپس رئیس این نهاد منصوب شده در نخستین انتصاب، سرپرست مشاوران حقوقی این سازمان را منصوب کرد.

به این ترتیب در حکمی که طبق رویه جاری سازمان بورس و اوراق بهادار توسط مصطفی رضوی معاون سازمان صادر شده با موافقت قالیباف اصل، زینب فلاح تفتی جانشین غلامعلی میرزائی منفرد در سمت سرپرست گروه مشاوران حقوقی شده است.

این انتصاب در حالی صورت گرفته که میرزائی منفرد اسفند سال گذشته و در دوران تصدی شاپور محمدی در این سازمان استعفا داده بود و به نظر می‌رسد این انتصاب غیرقابل اجتناب بوده است.

میرزایی منفرد سال‌های متوالی در بخش‌های حقوقی این سازمان حضور داشت و جانشین وی، فلاح تفتی نیز از کارشناس مسؤولان قدیمی این سازمان است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد حسن قالیباف اصل از معاونان و مدیران این سازمان خواسته در صورتی که تمایل به جابه‌جایی داشته باشند تا زمان مجمع عمومی سازمان به وی فرصت دهند تا به شناخت بهتری از سازمان برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت گسترش نیوز ، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین 1399 ، کدخبر: 94226، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین