پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
شهرداری تصمیم به انتقال اوراقچی‌های شوش و برخی خیابان‌های تهران به شهرک صنعتی ثامن‌الحجج در جنوب شرق تهران و در منطقه خاوران گرفته، اما این انتقال هنوز به صورت کامل انجام نشده است.
شعارسال:شهرداری تصمیم به انتقال اوراقچی‌های شوش و برخی خیابان‌های تهران به شهرک صنعتی ثامن‌الحجج در جنوب شرق تهران و در منطقه خاوران گرفته، اما این انتقال هنوز به صورت کامل انجام نشده است.
 
سیدعلی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در حاشیه بازدید خود از شهرک صنعتی ثامن‌الحجج در جنوب شرق تهران با اعلام این خبر گفت: دو سال است که اینجا در حال ساخت است و امروز تمامی زیرساخت‌های آن فعال شده است. هدف از ساخت این شهرک خروج صنایع مزاحم شهری و آلاینده‌های زیست محیطی است. صنف اوراقچی‌ها جزو این دسته از مشاغل هستند که هم‌اکنون بیشتر در شوش فعالیت می‌کنند. طبق برنامه شهرداری و سایر مسئولان مربوطه تصمیم بر این گرفته شده است که این صنف به اینجا منتقل شود.
 
وی افزود: در این شهرک ۱۵۰۰ واحد آماده بهره‌برداری است و تاکنون تعدادی از واحدها واگذار شده است و امیدوارم با اعمال قانون و همکاری واحدهای تجاری این اصناف به این جا منتقل شوند و کسب و کار در این شهرک رونق بیشتری خواهد گرفت.
 
به گفته مفاخریان، شهرداری هم برای این که مردم این جا را بیشتر بشناسند اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد و نشانه گذاری شهری برای این منطقه اعمال خواهد شد تا مردم از مکان یابی مناسب این پروژه اطلاع کسب کنند و به این جا مراجعه کنند.
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر ادامه داد: سیاست شهرداری انتقال این صنوف به خارج از شهر و شهرک هایی نظیر این جاست چرا که حضور این صنوف در شهر مزاحم زندگی مردم در مناطق مسکونی است.
 
بر اساس گزارش شهرنوشت، همچنین در این بازدید قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران نیز گفت: از وقتی این شهرک ساخته شده واحدهایی از اوراقچی های شوش در این جا سوله و انبار تهیه کرده اند اما کسب و کار اصلی شان همچنان در شوش فعال است در حالیکه قرار بود این واحدها از شوش به اینجا منتقل شوند. شهرداری و اتاق اصناف باید برنامه ای داشته باشند تا طی یک زمانبندی مشخص تمامی این واحدها از شوش به این شهرک منتقل شوند.
 
وی ادامه داد: اینجا هم اکنون تمامی زیرساخت های لازم برای فعالیت این اصناف را دارد و ضرورت دارد این انتقال صورت گیرد. برخی واحدها که در این شهرک فعال بودند تمامی زیرساخت های لازم شهرک را مهیا می دانستند و خواستار آن بودند که سایر واحدها هم هر چه زودتر به این مکان منتقل شوند تا مردم و مشتری ها هم به جای حضور در مکان هایی مانند شوش، به این شهرک مراجعه کنند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایسنا ،تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت   1399،کدخبر:99020201734  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
اینکه متمرکز نیستن مشکلات زیادی رو برای خیلی از محله ها ایجاد کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین