پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۲۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار اظهار داشت: در بسیاری از کشورها که به نوعی از کرونا آسیب دیده اند، دولت‌هایشان برنامه های حمایتی ویژه ای با هدف حفظ بنگاه هایشان انجام دادند.

شعار سال:عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار اظهار داشت: در بسیاری از کشورها که به نوعی از کرونا آسیب دیده اند، دولت‌هایشان برنامه های حمایتی ویژه ای با هدف حفظ بنگاه هایشان انجام دادند.

وی بیان کرد: در ایران نیز این برنامه ها در دستور کار قرار گرفته و تعداد شاغلان را مبنا قرار دادیم و شرط حفظ کارگران را مطرح کرده‌ایم. البته آمار دقیقی از گردش مالی بنگاه‌ها نداریم. تسهیلات پرداختی به بنگاه‌ها با نرخ سود ۱۲ درصد خواهد بود و ۱۱ رسته کسب و کار و صنوف خدماتی از جمله صنعت پوشاک، مبلمان و کیف و کفش را شامل می‌شود.

منصوری افزود: این تسهیلات برای بنگاه‌های یک نفره ۱۲ میلیون تومان است که شامل ۵۰ درصد هزینه دستمزد و ۵۰ درصد هزینه سرمایه در گردش بنگاه است و برای بنگاه‌هایی که با الزام دولت تعطیل شده‌اند به ازای هر کارگر ۱۶ میلیون تومان است تا نیروهای خود را حفظ کنند.

شعار سال، با اندکی تخلیص واضافات برگرفته از سایت اقتصاد نود،تاریخ 4 اردیبهشت 1399،کد خبر:2130151،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
ایشالا که این پول ها صرف تولید و کارگر بشه نه دلالی در این زمانه دلال پرور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین