پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۷۳۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
شهربانو عابدی گفت: درباره تاثیرات کرونا بر کسب و کارهای صنف آرایشگران گفت: هر ساله بخش قابل توجهی از درآمد فعالان صنفی و به‌ویژه آرایشگران در اسفند ماه کسب می‌شود. از سوی دیگر در ایام عید نوروز و ماه شعبان هم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این صنف از وضعیت اقتصادی مناسب بهره‌مند نبودند.

شعار سال:رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران گفت: این صنف به‌دلیل شرایط بحرانی رکود و تعطیلی ناشی از شیوع کرونا به کمک دولت امیدوار است.

شهربانو عابدی رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران، درباره تاثیرات کرونا بر کسب و کارهای صنف آرایشگران گفت: هر ساله بخش قابل توجهی از درآمد فعالان صنفی و به‌ویژه آرایشگران در اسفند ماه کسب می‌شود. از سوی دیگر در ایام عید نوروز و ماه شعبان هم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این صنف از وضعیت اقتصادی مناسب بهره‌مند نبودند.

عابدی تاکید کرد: سلامتی در اولویت کار آرایشگاه‌ها قرار دارد و این صنف نیز جزو مشاغل پرریسک‌ محسوب شده و تاکنون تعطیل هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران گفت: اعضای این صنف را بانوان کارآفرین و زحمتکش تشکیل داده‌اند، این افراد نیازمند توجه ویژه مسئولان برای جلوگیری از تعطیلی و تبعات بیکاری کارکنان هستند.

شهربانو عابدی درباره ضرر و زیان‌های ناشی از شیوع کرونا به صنف آرایشگران زنانه گفت: به‌دلیل شرایط بحرانی رکود و تعطیلی ناشی از شیوع کرونا به کمک دولت امیدوار هستیم. ضرر و زیان و میزان خسارت ناشی از کرونا بستگی به شرایط هر واحد صنفی همچون منطقه، تعداد کارکنان، مشتری و … دارد که در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: سالن‌های آرایشی همواره به بهداشت فردی جامعه توجه می‌کنند و ملزومات مصرفی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی جزو اقلام مصرفی روزانه آرایشگاه‌ها محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران در پایان گفت: درخواست اتحادیه از بانوان این است که از مراجعه به مراکز غیرقانونی و غیرمجاز خودداری کرده و در صورت صلاح دید ستاد ملی کرونا و همچنین با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت سالن‌ها آغاز بکار کنند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف تهران، تاریخ08 اردیبهشت 1399، کدخبر:26837،www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین