پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
وحید رضائیان رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: 4 معدن شن و ماسه این شهرستان به علت آلوده سازی محیط زیست پلمپ شد.

شعار سال: ۴معدن شن و ماسه در آمل به علت آلوده سازی محیط زیست پلمپ شد.

 رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: 4 معدن شن و ماسه این شهرستان به علت آلوده سازی محیط زیست پلمپ شد.

وحید رضائیان با اشاره به اینکه پساب این معادن به صورت مستقیم به رودخانه هراز هدایت می شد كه مورد اعتراض و شكایت ساكنان پایین دست قرار داشت افزود: كارشناسان محیط ‌زیست پس از بازدید و تایید موضوع، با اخذ مجوز قضایی، این معادن آلاینده محیط زیست را تا رفع كامل مشكلات زیست محیطی پلمپ کردند.
وی بابیان اینکه بر اساس مقررات زیست محیطی، این دسته معادن حتی پس از رفع مشكلات زیست محیطی در صورتی كه بار دیگر مرتكب تخلف شوند برای همیشه از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد، همچنین از ارائه اخطار زیست محیطی این هفته به چند معدن دیگر این شهرستان خبر داد.

به گفته رضائیان؛ بازرسان این اداره پس از بازدید از تعدادی معادن شن و ماسه نزدیكی رودخانه هراز، متوجه شدند كه 4معدن از این تعداد بعضی بدون رعایت شرایط تولید و شست و شوی مواد معدنی، آلودگی زیست محیطی ایجاد می کنند.
وی، رعایت نشدن مقررات زیست محیطی در معادن حاشیه رودخانه هراز را باعث آلوده سازی این رودخانه و تهدید سلامت ساكنان اطراف و پایین دست دانست و با هشدار به تبعات بی توجهی به این موضوع، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت آلوده ساز برای محیط زیست موضوع را به ماموران اجرایی محیط زیست اطلاع دهند.
در شهرستان آمل بیش از 40واحد معدن كوهی در مسیر جاده هراز فعال است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز،تاریخ انتشار:2اردیبهشت1399،کد خبر:98812،me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین