پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۳۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف یک اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و اظهار کرد: متهم اصلی پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» دستگیر شده است.

شعار سال: علی صالحی در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) و جمع آوری مستندات در خصوص مغایرت‌های به وجود آمده در حساب‌های مالی سازمان منطقه آزاد قشم و برداشت غیرمجاز وجوه از حساب‌های مذکور، دستورات قضایی لازم صادر و متهم اصلی که یکی از مسئولین امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم می‌باشد دستگیر شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جزیره قشم، اتهام این مسئول متخلف دایر بر اختلاس توأم با چهل و دو فقره جعل و استفاده از سند مجعول به وی تفهیم شد.

صالحی تصریح کرد: با بررسی گردش مالی حساب‌های متهم و اسناد موجود، تاکنون پنج باب منزل مسکونی و یک واحد تجاری در مناطق مختلف جزیره قشم از او شناسایی شده است.

وی همچنین اظهار کرد: در بازرسی از منزل متهم مبالغ قابل توجهی وجه نقد و ارز خارجی به همراه سکه‌های طلا کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پرونده در جریان تحقیقات مقدماتی است و متهم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، تاریخ انتشار 10 اردیبهشت    99، کد خبر:    99021007261، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین