پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
ولی ا... داداشی گفت:اصل ۹۰ شناسایی مقصران در سقوط هواپیمای یاسوج را از دیگر پرونده‌های به نتیجه رسیده در کمیسیون متبوعش عنوان کرد و ادامه داد: متأسفانه در روند رسیدگی به هر پرونده افرادی گلایه‌های خود را دارند، اما کمیسیون سعی کرد شکوائیه هر صنف و قشری را مطابق قانون و آیین‌نامه بررسی کند و رسیدگی به این پرونده‌ها به خاطر باری که حق‌الناس برگردن نمایندگان می‌گذارد کار سخت و حائز اهمیتی است.

شعار سال:سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس دهم اظهار کرد: در دوره دهم پرونده‌های مهم و اساسی در کمیسیون مطرح شد.

ولی ا... داداشی با اشاره به اینکه شکوائیه‌هایی که به کمیسیون ارسال شده بود را به منظور احقاق حقوق مردم بررسی و بسیاری از آنها را به نتیجه رساندیم، گفت: خوشبختانه رضایتمندی نسبی را میان افرادی که حقشان ضایع شده بود و به کمیسیون اصل ۹۰ مراجعه کرده بودند داشتیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ شناسایی مقصران در سقوط هواپیمای یاسوج را از دیگر پرونده‌های به نتیجه رسیده در کمیسیون متبوعش عنوان کرد و ادامه داد: متأسفانه در روند رسیدگی به هر پرونده افرادی گلایه‌های خود را دارند، اما کمیسیون سعی کرد شکوائیه هر صنف و قشری را مطابق قانون و آیین‌نامه بررسی کند و رسیدگی به این پرونده‌ها به خاطر باری که حق‌الناس برگردن نمایندگان می‌گذارد کار سخت و حائز اهمیتی است.

 

هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت آسمان به شماره پروازی 3704 ساعت 8 صبح روز 29 بهمن سال 96، پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد و طی مسیر به سمت یاسوج در منطقه دناکوه سمیرم از رادار خارج شد و سقوط کرد که بر اثر این حادثه، 66 تن از مسافران، خدمه و کادر پروازی آن جان خود را از دست دادند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 12 اردیبهشت 1399،کد خبر:157320،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین