پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
پس از ۳ سال تحقیق و انعقاد جلسات متعدد در مقر فائو در شهر رم به تازگی کتاب “اثرات زیست محیطی افزودنیهای خوراک دام” توسط سازمان خوارو بار کشاورزی ملل متحد(فائو) منتشر شد. در این کتاب نام آقای دکتر مجتبی زاغری استاد برجسته تغذیه دام دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران نیز به چشم می خورد.

شعار سال :پس از ۳ سال تحقیق و انعقاد جلسات متعدد در مقر فائو در شهر رم به تازگی کتاب “اثرات زیست محیطی افزودنیهای خوراک دام” توسط سازمان خوارو بار کشاورزی ملل متحد(فائو) منتشر شد. در این کتاب نام آقای دکتر مجتبی زاغری استاد برجسته تغذیه دام دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران نیز به چشم می خورد. آقای دکتر زاغری که به نمایندگی از انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران در کمیته ۲۶ نفره تدوین این کتاب حضور داشتند نقش پررنگی در تدوین بخش آنزیم ها علی الخصوص آنزیم فیتاز داشتند.

هدف از تهیه این کتاب کاهش اثرات زیست محیطی افزودنیهای خوراک دام بر محیط زیست است. در این دستورالعمل معیارهای مختلف اثرات زیست محیطی از از صفر تا صد مورد بررسی قرار گرفته است. مواردی همچون تاثیر کارخانه های تولید کننده پروبیوتیک و یا آنزیم در محیط زیست مان و یا نقش حمل و نقل در مصرف انرژی و تولید گازهای گلخانه ای و تغییرات اکوسیستم مدنظر محققان برجسته از ۲۶ کشور مطرح خوراک دام دنیا قرار گرفته است.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین