پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
مدیرکل استاندارد استان سمنان اعلام کرد ۳۰ فقره از ۱۲۵ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد از نوع اجباری برای کالاهای تولیدی صنایع شیمیایی این استان در سال ۹۸ صادر شد.
شعارسال:مدیرکل استاندارد استان سمنان اعلام کرد ۳۰ فقره از ۱۲۵ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد از نوع اجباری برای کالاهای تولیدی صنایع شیمیایی این استان در سال ۹۸ صادر شد.
 
*** پروانه‌های استاندارد صادر شده استان سمنان
 
 عباس رستمی پیرامون پروانه‌های صادر شده برای صنایع ساختمانی و غذایی، اظهار داشت:
 
صنایع ساختمانی با ۲۹ فقره و صنایع غذایی با ۲۸ فقره در رده‌های بعدی صدور پروانه استاندارد از نوع اجباری در سال گذشته قرار گرفت.
 
او در ادامه پروانه‌های صادر شده بیان کرد:
 
پروانه کاربرد نشان استاندارد از نوع اجباری ۱۷ فقره مربوط به واحدهای برق و الکترونیک، ۱۰ فقره در بخش مکانیک، چهار فقره مرتبط با صنایع مهندسی پزشکی و سه فقره در حوزه خودرو سال گذشته در استان سمنان صادر شد.
 
مدیرکل استاندارد سمنان تصریح کرد:
 
یک فقره کاربرد نشان استاندارد از نوع اجباری سال ۹۸ در هر یک از بخش‌های خدمات، بسته‌بندی، مقیاس‌ها و انرژی استان صادر شد.
 
*** نشان استاندارد؛ ضامن کیفیت و سلامت کالا
 
وی خاطرنشان کرد:
 
تمام کالاهای صنعتی مشمول رعایت استانداردهای ملی تدوین شده، پیش از تولید باید نسبت به دریافت پروانه کاربرد نشان استاندارد اقدام کنند.
 
*** نحوه اطمینان از استاندارد بودن کالاها
 
، مدیرکل استاندار استان سمنان در پایان،  یادآور شد:
 
وجود نشان استاندارد بر روی محصولات ضامن کیفیت و سلامت کالا است و تولید محصول‌ مشمول، بدون داشتن پروانه کاربرد نشان آن، تخلف محسوب می‌شود.
 
هموطنان می‌توانند برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی، بارکد زیر علامت استاندارد روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صنایع ،تاریخ انتشار:  16  اردیبهشت   1399،کدخبر:  171847 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
متخصصان در ایران واقعا همیشه میدرخشن و باعث سربلندی ایرانی اسلامی در برابر بیگانگان میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین