پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
رییس مرکز ملی فرش ضمن اشاره به طرح شناسنامه‌دار کردن فرش دستباف در سال جاری، از دنبال‌شدن گام‌های عملیاتی طی جلسات کارشناسی خبر داد.

شعار سال: «فرحناز رافع» در جلسه شناسنامه‌دار کردن فرش دستباف با بیان اینکه شناسنامه‌دار کردن با فرش‌های نفیس آغاز می‌شود، افزود: هدف مرکز ملی فرش از این کار علاوه بر ثبت مشخصات فیزیکی فرش، بیان روایت‌ها و قصه‌های بافت فرش و معرفی بافنده آن است که نهایتا به تشویق، احقاق حقوق و دستمزد و رتبه بندی مهارت آنان می‌انجامد.

*** استقبال از ایده خلاقانه استارت‌آپ‌ها

رافع با توضیح پیرامون شناسنامه فرش اظهار داشت: که در این راه از ایده‌های خلاقانه استارت آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها استفاده می‌کنیم و تیم کارشناسی متشکل از بخش خصوصی، موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، مرکز ملی شماره گذاری کالا، مرکز رشد و بخش خصوصی به طور منظم جلسات تخصصی خواهند داشت.

*** استفاده از بیت‌کوین در کدینگ شناسنامه فرش‌دستباف

رییس مرکز ملی فرش در پایان گفت: استفاده از بیت کوین، (Bitcoin) پول یا ارز در شکل دیجیتالی و نحوه به کارگیری آن در کدینگ شناسنامه فرش دستباف با همکاری مرکز ملی فرش و شرکت‌های دانش بنیان در دست اقدام است.

تاکید بر لزوم استمرار جهت پیشبرد و عملیاتی کردن برنامه از محور‌های مورد تایید رئیس مرکز ملی فرش ایران و اعضای حاضر در این جلسه بود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت    99، کد خبر:    171822، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین