پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۲۷۴۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران درخصوص میزان و نحوه پرداخت تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا کفت: مقرر شده ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار حمایتی در بحث کرونا اختصاص یابد که ۲۵ هزار میلیارد آن مربوط به وام یک میلیون تومانی می شود.

شعار سال: نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران درخصوص میزان و نحوه پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا کفت: مقرر شده ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار حمایتی در بحث کرونا اختصاص یابد که ۲۵ هزار میلیارد آن مربوط به وام یک میلیون تومانی می‌شود. باید مشخص کنند از ۵۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده چقدر سهم اصناف است تا برای این موضوع برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران در خصوص تسهیلات حمایتی به اصناف آسیب دیده از کرونا تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون حدود سه ماه گذشته و بسیاری از اصناف و تولیدکنندگان با مشکلات متعددی مواجه هستند. مسئولان باید هرچه سریعتر پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: مقرر شده ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار حمایتی در بحث کرونا اختصاص یابد که ۲۵ هزار میلیارد آن مربوط به وام یک میلیون تومانی می‌شود. باید مشخص کنند از ۵۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده چقدر سهم اصناف است تا برای این موضوع برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

درستی با اشاره به اینکه در فاز اول پرداخت تسهیلات حمایتی ۱۳ رسته اصناف تسهیلات دریافت می‌کنند گفت: تالار‌های پذیرایی، قهوه خانه ها، رستوران ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه از جمله این صنوف هستند. این ۱۳ رسته بیشترین ضرر را در این دوران دیده اند. ۵۵ رسته دیگر از صنوف آسیب دیده نیز در مراحل بعدی تسهیلات حمایتی را دریافت خواهند نمود.

نائب رئیس اول اتاق اصناف تهران افزود: به کارگا‌هایی که حق بیمه اسفند و فروردین و اردیبهشت را پرداخت کرده باشد تسهیلات تعلق می‌گیرد. به واحد‌های صنفی که دارای کد کارگاهی نمی‌باشند نیز در مراحل بعد با شرایط اعلامی تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور گفت: طبق اعلام وزارت کار تا ۲۰ اردیبهشت میزان پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: دولت در پرداخت تسهیلات و عمل به وعده‌های داده شده باید سرعت به کار دهد، تا اعتماد اصناف حفظ گردد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار 17 اردیبهشت    99، کد خبر:    27107، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین