پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۳۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
رئیس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته تهران اظهار داشت: طی دو ماه تعطیلی از اسفند ماه تا پایان فروردین به علت شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با ایام پایانی سال صدمات جبران ناپذیر و زیان های مالی بسیاری بر تمامی صنوف وارد شد.
شعار سال: رئیس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته تهران اظهار داشت: طی دو ماه تعطیلی از اسفند ماه تا پایان فروردین به علت شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با ایام پایانی سال صدمات جبران ناپذیر و زیان های مالی بسیاری بر تمامی صنوف وارد شد.

حسین دکمه چی رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان و وابسته تهران با اشاره به زیان های مالی فراوان وارد شده به تمامی صنوف آسیب پذیر در ادامه افزود: طی تعطیلی دو ماهه ای که از اسفند ماه تا پایان فروردین داشتیم، زیان های مالی بسیاری بر تمای صنوف وارد شد، خصوصاً اینکه تمامی کسبه برای ایام پایانی سال کالاهای مورد عرضه خود را خریداری کرده، چک هایی را ارائه داده بودند و اکنون چک های برگشتی مشتریان دست شان مانده است، این روزها، اصناف بیش از دیگر زمان های دیگر در شرایط سخت و بحران مالی قرار دارند، اصنافی که همیشه همراه نظام و دولت بوده و هستند.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و به تبع تعطیل شدن صنوف و بازار به جهت جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس از سویی، بکارگیری تمامی تمهیداتی بود برای ممانعت از توسعه بیماری که این قسمت از تصمیم دولت برای تعطیلی، منفعت اجتماعی را در بر داشت، البته از سوی دیگر هم تلاقی زمان شیوع ویروس با بهترین زمان ممکن برای کسب و کار و امرار معاش تمام کسبه ای که منتظر ایام پایان سال بودند شد.

دکمه چی اضافه کرد: ضرورت درک شرایط از سوی دولت در حال حاضر امری اجتناب ناپذیر است، این شرایط می تواند از طریق بخشودگی های مالیاتی و تسهیلات بانکی و بیمه ای برخی از آلام اصناف را تسکین بخشد. هزینه های پرداخت دستمزد، عیدی و سنوات کارگران ، اجاره بهای سنگین مغازه ها و حامل های انرژی هر کدام بر دوش اصناف سنگینی می کند که دولت می تواند بخشی از آنها را در موارد مذکور همراهی و جبران کند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 26831 ، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین