پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۱۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
پیگیری پرونده‌ی پرحاشیه اتحادیه قهوه‌خانه داران و رستوران‌های سنتی توسط خیبرآنلاین ادامه دارد و براساس اطلاعات به دست آمده، پس از انتشار خبر جعلی بودن کارت پایان خدمت یکی از اعضای کمیسیون شکایات این اتحادیه "الف. چ" و مشخص شدن صحت آن، با دستور رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ و بررسی معاونت نظارت بر اماکن عمومی، نسبت به جواز کسب فعالیت صنفی فرد مذکور اعلام ابطال صورت گرفته است.

شعار سال:پیگیری پرونده‌ی پرحاشیه اتحادیه قهوه‌خانه داران و رستوران‌های سنتی توسط خیبرآنلاین ادامه دارد و براساس اطلاعات به دست آمده، پس از انتشار خبر جعلی بودن کارت پایان خدمت یکی از اعضای کمیسیون شکایات این اتحادیه "الف.چ" و مشخص شدن صحت آن، با دستور رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ و بررسی معاونت نظارت بر اماکن عمومی، نسبت به جواز کسب فعالیت صنفی فرد مذکور اعلام ابطال صورت گرفته است.

از سوی دیگر، در حال حاضر فعالیت اعضای هیات مدیره و رئیس اتحادیه‌ی مذکور توسط کمیسیون نظارت سازمان صمت تهران به حالت تعلیق درآمده و عملکرد مدیریتی و مالی اتحادیه توسط کارشناسان اتاق اصناف و دستگاه‌های نظارتی در دست بررسی است.

لازم به ذکر طی ۱.۵ سال گذشته و با دریافت گزارش‌های مستند مردمی، خیبرآنلاین پیگیری اتفاقات رخ داده در این اتحادیه در دستور کار خود قرار داد و با انتشار اخبار دقیق و مستند، دستگاه‌های نظارتی را برای مبارزه با فساد (http://t.me/kheybaronline) حمایت نمود.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی خیبرآنلاین

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
این نظارت بر اماکن عمومی امر وظیفه کدوم ارگانه؟ من خودم خیلی بزه دیدم در این زمینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
مبارزه با فساد در ایران تنها از مسیر و اتوبان نظارت میگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
امید داریم که در این زمینه هم با نظارت های کافی یه سر و سامونی به وضعیت مون بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین