پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
مجری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران از پرداخت آب‌بهای بهره‌برداران آب‌های زیرزمینی از امسال خبر داد.

شعار سال: بهره‌برداران آب‌های زیرزمینی به خصوص در بخش کشاورزی تاکنون بهایی برای هزینه‌های بازرسی، نظارت و ارزش ذاتی آب پرداخت نمی‌کردند اکنون و با این اقدام آن‌ها در یک مشارکت جمعی با پرداخت اندکی از درآمد‌های خود در طرح‌های احیاء و تعادل بخشی منابع آب همکاری خواهند کرد.

*** ذینفع بودن بهره‌برداران از این طرح

فاضلی در بیان مدیریت جمعی و نتایج مفید این طرح، اظهار کرد:بدین ترتیب و با مشارکت جمعی خود بهره‌برداران حفاظت از منابع آب زیرزمینی بهتر صورت خواهد گرفت و در حقیقت منافع آن نصیب خود بهره‌برداران خواهد شد.

وی در ادامه، افزود:مابقی هزینه‌ها نیز از محل منابع عمومی طرح‌های احیاء و تعادل بخشی منابع آب تامین خواهد شد و بهره‌برداران تنها بخش ناچیزی را پرداخت می‌کنند.

*** یکسان بودن شرایط طرح‌های منابع آب سال جاری با سال گذشته

مجری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران در پایان با بیان اینکه طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب امسال نیز اعتباراتی همسان سال گذشته دریافت کرده است، گفت:طرح‌هایی که برای امسال طراحی شده همانند پارسال خواهد بود، زیرا بودجه اختصاصی همان مقدار است و نمی‌توان فعالیت بیشتری انجام داد.
طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب یکی از طرح‌های مهم در حفاظت از آب‌های زیرزمینی است که به دلیل اعتبارات ناکافی روند پیشرفت کندی دارد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت    99، کد خبر:    172787، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین