پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۷۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از انسداد ورودی‌های خیابان پیامبر در بزرگراه‌های ستاری و حکیم بر اثر ریزش زمین و ایجاد گودالی که چند دستگاه خودرو را در خود فروکشیده بود خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی، هیچگونه ترددی از خیابان پیامبر امکان پذیر نیست.

شعارسال: سرهنگ محسن ترابیان، با اشاره به ریزش بخشی از خیابان پیامبر شرق که گفته می‌شود بر اثر فعالیت مترو ایجاد شده است، اظهار داشت: به دنبال ریزش بخشی از خیابان پیامبر، تعدادی خودرو به درون گودال ایجاد شده سقوط کردند که با حضور عوامل پلیس و امداد در محل، لحظاتی پیش خودروهای سقوط کرده در این گودال، بیرون آورده شدند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر مسیر ورودی خیابان پیامبر از مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم مسدود بوده و این انسداد برای ورودی به این خیابان در مسیر جنوب به شمال شهید ستاری نیز اعمال شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون به واسطه فعالیت نیروهای امدادی، هیچ گونه ترددی از مسیر خیابان پیامبر شرق انجام نمی‌گیرد و این خیابان در محدوده بزرگراه حکیم و ستاری مسدود است.

به گفته ترابیان، ترافیک در بزرگراه‌های منتهی به خیابان پیامبر نیمه سنگین ولی قابل کنترل است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11شهریور1395، کدخبر: 1175585: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین