پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۷۶۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
برخی از فعالان بازار بورس خواستار ابطال معاملات امروز بازار بورس به دلیل کندی هسته معاملات و مشکلات زیرساختی برخی از کارگزاری‌ها خبر دادند.

شعار سال: با افزایش کاربران بازار بورس در روزهای اخیر و استقبال سرمایه گذاران از این بازار، فراهم نبودن زیرساخت های فنی در سامانه اصلی بورس و هم چنین زیرساخت های فنی اغلب کارگزاری ها باعث شده تا معاملات بدون دقت و با خطای سیستمی انجام شود.

معاملات امروز بورس به قدری چالش برانگیز بود که عده ای از سهام داران خواستار لغو معاملات شدند. 

به گفته یکی از فعالان بازار بورس، هسته معاملات همچنان کشش لازم برای انجام معاملات را ندارد و این باعث شده سفارشات کاربران با تاخیر ارسال شود که این اتفاق موجب ضرر مالی سهام داران می شود.

از سوی دیگر کارگزاری هایی که مبالغ هنگفتی را بابت کارمزد از سهام داران دریافت می کنند در مواقع لازم از دسترس خارج می شوند و تمرکز سهام داران برای خرید و فروش سهام خود را برهم می زنند.

کاربران سه کارگزاری بورسی امروز به دلیل مشکلات فنی سایت کارگزاری خود، نتوانستند در معاملات شرکت کنند.

یکی دیگر از فعالان بازار بورس معتقد است که کندی هسته معاملات یکی از اصلی ترین دلایل ریزش روزهای اخیر شاخص بورس است و در همین راستا خواهان لغو معاملات امروز(شنبه) شد.

برای مثال ثبت یک سفارش توسط هسته معاملات، بیش از 6 دقیقه طول کشیده است.

photo_2020-05-16_10-39-32

از سوی دیگر برخی قیمت های اعلامی روی تابلوی تعدادی از کارگزاری هارا درست نمی دانند و می 

گویند پس از ثبت سفارش متوجه می شوند که قیمت های صحیح با تاخیر اعلام می شود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، کدخبر:1431341، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1399، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین