پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت آنتونی استوکس مرتکب یک اشتباه فاحش شده است که چه بسا این اشتباه باعث منجر به پرداخت کلیه حق و حقوق این بازیکن شود بدون اینکه این باشگاه از او بهره فنی برده باشد.
شعار سال: آنتونی استوکس بازیکن پرحاشیه پرسپولیس در قرارداد خود بندی داشته مبنی بر اینکه می‌تواند ۱۰ روز غیبت غیرموجه در تمرینات این تیم داشته باشد.
او با استناد به همین بند بعد از بازی پرسپولیس مقابل شارجه امارات، اردوی این تیم را با اجازه سرمربی البته ترک کرده و دیگر بازنگشت. طبق محاسباتی که این بازیکن انجام داده، او تنها دو بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و شهر خودرو و چهار جلسه تمرینی حضور نداشته است که روی هم رفته ۶ جلسه غیبت غیرموجه محسوب می‌شود. (مابقی غیبت‌هایش قبل از بازی با سپاهان موجه بوده است.) با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌های لیگ، تمرینات تیم‌ها هم لغو شد و حالا به تازگی تمرینات از سر گرفته شده است که در این شرایط هم غیبت‌های استوکس موردی نداشته است.
باشگاه پرسپولیس در طول این سه ماه هیچ اقدامی در مورد استوکس نکرده و در حال حاضر هم که تمریناتش آغاز شده است برای فراخواندن این بازیکن به تمریناتش اقدامی نکرده است. در واقع اگر نامه‌ای به این مضمون برای استوکس از سوی پرسپولیس زده شود بدین معناست که او همچنان بازیکن این تیم بوده و باید به ایران برگشته و طبیق قرارداد باید هفته آینده قسط دوم قراردادش را دریافت کند. در صورتی هم که این نامه را پرسپولیس به استوکس نزند یعنی اینکه او همچنان می‌تواند غیبت داشته باشد و چنانچه هفته آینده طبق قرارداد پولش را نگیرد آن وقت حق فسخ قرارداد یطرفه هم خواهد داشت.
در حقیقت پرسپولیس به خاطر تعلل در مورد موضوع استوکس با شرایط پیچیده‌ای روبه‌رو شده است و مسئولان حقوقی این باشگاه هم کاسه چه کنم چه کنم در دست گرفته‌اند. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس فاصله زیادی تا بازنده شدن در پرونده یک خارجی دیگر ندارد و این مسئله هم مستقیماً به ضعف مدیران این باشگاه مربوط می‌شود. باید دید در روز‌های آینده مسئولان این باشگاه برای موضوع پیچیده استوکس چه تدبیری می‌اندیشند؟
آنچه مشخص است استوکس با ۱۶۰ هزار دلاری که از پرسپولیس به عنوان پیش قرارداد دریافت کرد توانست نهایت استفاده را از تعطیلات ببرد و الان هم زمانش رسیده تا دریافتی دیگری از این باشگاه داشته باشد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، کد خبر:۴۹۲۳۶۵، تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹، ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین