پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
وکلای «جولیان آسانژ»، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس، همچنان از دادگاه درخواست دارند تا موکلشان به خاطر احتمال بالای ابتلای او به کرونا در زندان بلمارش، به قید وثیقه آزاد شود.
شعارسال:وکلای بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس، همچنان از دادگاه درخواست دارند تا موکلشان به خاطر احتمال بالای ابتلای او به کرونا در زندان بلمارش، بلافاصله به قید وثیقه آزاد شود. این در حالی است که آسانژ بناست روز دوشنبه از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه دادگاه شرکت کند.
 
به گزارش اسپوتنیک، وکلای «جولیان آسانژ»، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس، همچنان از دادگاه درخواست دارند تا موکلشان به خاطر احتمال بالای ابتلای او به کرونا در زندان بلمارش، به قید وثیقه آزاد شود.
 
کارزار «آسانژ را به آمریکا استرداد نکنید» در بیانیه‌ای شامگاه پنج‌شنبه اعلام کرد: «وکلای آسانژ همچنان اصرار دارند که او در پی خطر بالای ابتلا به ویروس کرونا در زندان بلمارش، بلافاصله و به قید وثیقه آزاد شود.»
 
این در حالی است که آسانژ بناست روز دوشنبه از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه دادگاه شرکت کند.
 
این بیانیه همچنین اعلام کرد: «وضعیت ریه‌های آسانژ به نحوی است که در مقابل کرونا بسیار آسیب‌پذیر است. وی به توصیه پزشکش در دو جلسه اخیر دادگاهش حضور پیدا نکرد.»
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی  انتخاب ،تاریخ انتشار: 8  خرداد 1399،کدخبر :  552174 ،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین