پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
در رسانه‌، های انداخته اند که ورزشگاه آزادی برترین ورزشگاه منطقه مرکز و جنوب آسیا شد. آنهم بواسطه یک نظرسنجی! جای تاسف دارد که تا این حد از کم مایگی رسیده باشیم که ادعا و حسرت نداشته‌های خیالی را بکشیم. آیا ما چیزی برای چنین برتری‌هایی در عالم واقع کم داریم؟ آری. ما مدیریت متخصص متعهد کم داریم. لطفا بروید رزومه و شرایط انتصاب مدیران ورزشگاه آزادی را از ابتدا تا الان بررسی کنید. از گروهی کارشناس حرفه‌ای و فرهیخته بخواهید به این افراد نمره بدهند. خصوصا به عزیزی که مدیرکل استان لرستان هم شد. بعد از آن به راحتی مشخص می‌شود که چرا ما باید بر اساس نظرسنجی اول شویم. بنظر شما بر اساس شاخص‌های کارشناسی شده و در عالم واقع، رتبه چندیم خواهیم شد؟

شعار سال: نظرسنجی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره برترین ورزشگاه‌های قاره کهن در منطقه مرکز و جنوب، عصر امروز (پنجشنبه) پایان یافت و ورزشگاه آزادی تهران با کسب ۸۶ درصد آرا، عنوان برترین ورزشگاه این منطقه آسیا را به خود اختصاص داد.

کیل کشیدن برای برتری ورزشگاه آزادی با کدام شاخص ها!
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین