پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
سخنگوی شورای نگهبان در بیان دلیل حضور نیافتن آیت‌الله جنتی در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم گفت: افتتاحیه مجلس شورای اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و بر همین اساس تعداد کمی مهمان دعوت شده بود.

شعار سال: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز شنبه ۱۰ خرداد ماه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلیل عدم حضور آیت‌الله احمدی جنتی، دبیر شورای نگهبان در مراسم افتتاحییه مجلس یازدهم، عنوان کرد: افتتاحیه مجلس شورای اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و بر همین اساس تعداد کمی مهمان دعوت شده بود.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه بیان کرد: برهمین اساس از شورای نگهبان هم من و آیت‌الله جنتی به این مراسم دعوت شده بودیم که آیت‌الله جنتی در مسافرت بودند و با وجود تلاش‌هایی که برای حضور در این مراسم انجام دادند، اما امکان حضور ایشان مهیا نشد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 10 خرداد    99، کد خبر:    552426، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین