پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
دبیر کارگروه اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در حالی خبر از جلسه این فراکسیون بعد از برگزاری افتتاحیه مجلس می دهد که در این جلسه قرار است تکلیف هیئت رئیسه مشخص شود.
شعار سال: احمد نادری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و دبیر کارگروه اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ساعت ۸ صبح افتتاحیه مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد و این جلسه بدلیل ایراد سوگند از سوی منتخبین تا ظهر به طول می‌انجامد.
وی ادامه داد: بعد از افتتاحیه مجلس یازدهم قرار است جلسه فراکسیون داشته باشیم تا در آن تکلیف کل پکیج هیئت رئیسه مشخص بشود اعم از رئیس، نواب، ناظرین و دبیران تا برای جلسه بعدی صحن این تصمیمات اعلام بشود.
منتخب مردم تهران در مجلس گفت: قرار بود جلسه علنی بعدی مجلس پنجشنبه این هفته طبق نظر کمیته اجرایی برگزار بشود، ولی برخی از اعضای هیئت رئیسه سنی مجلس مخالف این اتفاق بودند که قرار شد امروز در صحن علنی درباره داشتن یا نداشتن جلسه رای گیری بشود.
نادری با اشاره به رای گیری در صحن علنی درباره جلسه بعدی مجلس بیان داشت: حس من این است که نمایندگان با داشتن جلسه پنجشنبه موافقت خواهند کرد و ما شاهد برگزاری جلسه بعد از ظهر فراکسیون خواهیم بود تا اعضای هیئت رئیسه دائمی مجلس مشخص بشود.
مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم امروز راس ساعت ۸ صبح با حضور رؤسای قوا برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قرار است، در این نشست پس از نشست هیأت‌رئیسه سنی، پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر معظم له قرائت خواهد شد. همچنین تعیین شعب نمایندگان هم در این نشست مشخص می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، کد خبر:۸۵۰۴۶۲، تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین