پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
محمدعلی طالبی گفت: تامین امنیت غذایی همواره یکی از حساس‌ترین و خطیر ترین وظایفی است که تحقق آن به استقلال و امنیت کشور پیوند خورده است.

شعار سال:محمدعلی طالبی در پیامی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی آورده: تامین امنیت غذایی همواره یکی از حساس‌ترین و خطیر ترین وظایفی است که تحقق آن به استقلال و امنیت کشور پیوند خورده است.

در ادامه این پیام آمده: در رویکرد دولت در حمایت از تولید محصولات اساسی، پرورش دام و طیور و آبزیان و سیاست‌های موثر در توسعه صنایع تبدیلی، توسعه کشت محصولات کم‌آب‌خواه و استراتژیک و توجه به شیوه‌های آبیاری نوین زمینه موفقیت‌های حائز اهمیت را در بخش کشاورزی به ویژه در استان یزد فراهم ساخته که رسیدن به سرمنزل مقصود، تداوم همراهی مردم به ویژه کشاورزان سختکوش و تلاشگر استان را می‌طلبد.

از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه هفته جهادکشاورزی نامگذاری شده است.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار:  24 خرداد 1399،کدخبر:83819559،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
كشاورزي اونطور كه بايد در استان يزد كارايي نداره اصلا نيازي نيست فقط خاكي در ايران اونطور كه بايد كشت نميده بخوايم بودجه رو درونش هدر بديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین