پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
در راستای تحقق شعار راهبردی جهش تولید، طرح‌های کلان وزارت جهاد کشاورزی در حوزه افزایش تولید و اشتغال با حمایت سازمان برنامه و بودجه در اولویت قرار می‌گیرد.
شعار سال: کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: برای تحرک در برنامه ریزی و تصمیم‌سازی، سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه سیستم یکپارچه اطلاعات با همکاری بخش دانشگاهی طی یک سال آینده راه‌اندازی و عملیاتی خواهد شد، خاطرنشان کرد: جامعه کشاورزی در سطوح مختلف از طریق این نظام یکپارچه به تازه‌ترین داده‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

خاوازی با اشاره به اینکه هم اکنون حمایت از برخی محصولات از جمله کلزا و گندم اهمیت دارد، یادآور شد: خرید تضمینی این محصولات و پرداخت مطالبات کشاورزان دارای اولویت است.

وی با تاکید بر تکمیل طرح‌های بزرگ آب و خاک گفت: کاشت درخت در اراضی شیب‌دار با مشارکت نیرو‌های مردمی و بسیج حرکتی جهادی است که تقویت خواهد شد.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه طرح‌های جهش تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در این راستا از محصولات استراتژیک از جمله گندم و دانه‌های روغنی حمایت خواهیم کرد.

سید حمید پورمحمدی ادامه داد: در راستای حمایت از جهش تولید در بخش کشاورزی در قالب‌های مختلف، تسهیلات، یارانه، اصلاح قیمت‌های تضمینی، یارانه سوخت و زیرساخت‌ها صورت خواهد گرفت.

وی حمایت از درختکاری دیم با کمک نیروی بسیج را حرکتی جهادی و ارزشمند دانست که می‌تواند اقدامی متفاوت و ماندگار در این حوزه باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1399 ، کدخبر: ۳۴۰۹۴۹ ، www.dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین