پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: توسعه عدالت ‌اجتماعی و پیشگیری از وقوع ‌جرم از اهداف عالی نظام قضایی است.

شعار سالدادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: توسعه عدالت ‌اجتماعی و پیشگیری از وقوع ‌جرم از اهداف عالی نظام قضایی است.

مجتبی ملکی دادستان کرمانشاه در راستای پیگیری سیاست های دستگاه قضایی، به ویژه کاهش آمار جمعیت کیفری و حفظ حقوق شهروندی زندانیان، به همراه مدیر و دیگر مسئولان زندان مرکزی کرمانشاه از مراکز مشاوره و روان درمانی این بخش بازدید کرد.

وی در ادامه دیدارهای هفتگی با زندانیان به صورت چهره به چهره به بررسی درخواست های مطرح شده آنان پرداخت و راهکارهای لازم به منظور حل مشکلات و تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی را ارائه کرد.

این مقام قضائی با بیان اولویت تعیین تکلیف متهمان تحت قرار، اعطای مرخصی و آزادی مشروط به مددجویان واجد شرایط و فعال در حوزه های فرهنگی و قرآنی را عامل موثری بر کاهش آمار جمعیت کیفری زندان های استان دانست.

ملکی به ضرورت توسعه عدالت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه به عنوان مهمترین اهداف نظام قضایی اشاره و بر ایجاد زمینه مطلوب اجرای فعالیت های تامینی و تربیتی زندان ها در راستای تحقق این اهداف تاکید کرد.

دادستان عمومی وانقلاب کرمانشاه در پایان دیدار و گفت وگو با زندانیان زندان مرکزی، ضمن موافقت با پیشنهاد اعطای مرخصی به 15 نفر ازآنان، حضور مددجویان تحت آموزش های فرهنگی و برنامه های روان درمانی زندان ها در جمع اعضای خانواده را علاوه بر تقویت روحیه اصلاح پذیری باعث پیشگیری از بروز برخی آسیب های اجتماعی دانست.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17 آبان 1394، کد مطلب: 5384940:www. yjc.ir.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین