پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه توسعه نظم و انظباط در زندان را زمینه ساز بهبود و ارتقاء فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی دانست.

شعار سال: منصور بیگلری در نشست هماهنگی فرماندهان یگان حفاظت اداره کل زندان‌های کرمانشاه با اشاره به ضرورت حفظ حقوق شهروندی زندانیان اظهار داشت: در گذشته صرفا نگهداری زندانیان در مکان های بسته مورد توجه بوده اما از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی براساس تعالیم دین مقدس اسلام، تفکرات و یافته های محققان و پژوهش های علمی فرآیند های بازپروری و اصلاح و تربیت مجرمان سرلوحه برنامه های زندانبانی نوین اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان مهم ترین فعالیت های انجام شده در راستای توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت سالم مجرمان به جامعه وتلاش برای رفع پاره ای از نیازهای خانواده بی بضاعت آنان تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات زندانیان یکی از تکالیف واولویت های مهم همه مسئولان ودست اندرکار زندانها و مراکز تامینی و تربیتی است.

بیگلری استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای تحقق این اهداف را ضروری توصیف و نقش کارکنان یگان حفاظت در اجرای مطلوب برنامه ها وحفظ نظم و امنیت زندان ها را مهم تشریح کرد.

مدیر کل زندان های کرمانشاه تکالیف فرماندهان یگان حفاظت در سه بخش اصلی کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان را مورد اشاره قرار داد و لازمه اجرای بهینه رویکردهای اصلاحی و تربیتی را توجه به مبحث نظم وانظباط در زندان ها دانست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آموزش و نظارت مداوم برعملکرد کارکنان بخش های مختلف یگان حفاظت به ویژه تقویت وغنی سازی فعالیت های فرهنگی و عقیدتی سربازان وظیفه و حفظ کرامت انسانی زندانیان از جمله راهکارهای موثر بر روند اجرای برنامه های تامینی و تربیتی زندانهاست.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه در ادامه افزود: ایفای نقش موثر و مشارکت فرماندهان و کارکنان یگان حفاظت در اجرای دقیق آئین نامه سازمان زندان ها به عنوان راه حل اصلی بسیاری از مشکلات و موانع، در حفظ و سالم سازی محیط زندانها تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است؛ در نشست هماهنگی فرماندهان یگان حفاظت زندان های کرمانشاه هریک از حاضرین در جلسه دیدگاهها و مشکلات حوزه تحت نظارت را تبیین و پس از ارشادات مدیرکل زندان های استان، سرهنگ هوشنگ الهی، فرمانده یگان حفاظت و گودرز منصوبی، رئیس حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان هم موضوعات حوزه مرتبط را مطرح نمودند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری امرله، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 299068، www.amroolah.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
تا نظم زندان ها را چی تعریف کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین