پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: در راستای بهبود شرایط زندانیان و اجرای فعالیت‌های اصلاح و تربیت، توسعه منابع مالی زندان‌ها و همکاری نهادهای مختلف مورد تاکید است.
شعارسال: منصور بیگلری ، با تاکید بر بازسازی شخصیت اجتماعی مجرمان برای بازگشت آنان به جامعه و خانواده اظهار داشت: در راستای بهبود شرایط زندانیان و فعالیت‌های اصلاح و تربیت، توسعه منابع مالی زندان‌ها مورد تاکید است.

مدیر کل زندان‌های کرمانشاه بر توانمندسازی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به حرفه‌آموزی زندانیان تاکید کرد و افزود: انتظار داریم دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همکاری و تعامل لازم را برای پیشبرد فعالیت‌های اصلاح و تربیت زندانیان بعمل آورند.

بیگلری خواستار اجرایی شدن مصوبات کارگروه توسعه مدیریت و منابع زندان‌های استان شد و گفت: یکی از موارد مهم و مورد تاکید مدیریت زندان‌های استان ارتقا وضعیت آموزشی خانواده زندانیان است.

وی فراگیری آموزش‌های مربوط به مهارت‌های زندگی در نوجوانان را سبب پیشگیری از بروز معضلات اجتماعی دانست و گفت: نهادها و دستگاه‌های متولی باید به بازگشت سالم زندانیان به زندگی اجتماعی کمک کنند.

بیگلری اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و تربیتی را گامی بسیار مهم در اصلاح زندانیان و گرایش به زندگی سعادتمندانه دانست و بر تحقق برنامه‌های قرآنی در زندان‌ها تاکید کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918990 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
وقتی رویکرد سازمان زندان ها امنیتی است، همکاری معنا ندارد. اگر باشد هم نوعی رفع تکلیف است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین