پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
در جلسه‌ای که به‌منظور بهره‌مندی از توان کارآفرینان حوزه اشتغال استان در محل اداره کل زندان‌ها برگزار شد بر موضوعاتی همچون توانمندسازی زندانیان و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های آنان تأکید گردید.

شعار سال: در این نشست تخصصی پژمان پروین در سخنان خود ضمن تبیین اهداف سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی مبنی بر توانمندسازی مددجویان به نقش مهم و اثرگذار اشتغال در این پروسه اشاره نمود و گفت: گسترش فضاهای اشتغال و حرفه اموزی در زندان‌های استان طی یک سال و نیم اخیر پایک تفکر علمی و اصولی انجام‌گرفته است و در تلاش هستیم با ادامه این روند به نتیجه‌ای علمی و مثمر ثمر دست‌یابیم.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی خروجی همه این اهداف را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و اعلام داشت با تفکر سیستمی حاکم بر مجموعه زندان‌های استان تلاش نموده‌ایم تا با ایجاد زیرساخت‌های مهم و اصولی مسیر کمک به مددجویان و خانواده‌های آنان را با ایجاد اشتغال پایدار تغییر دهیم.

وی در پایان خطاب به کارآفرینان حاضر در این جلسه به فواید ایجاد اشتغال و تولید در محیط‌هایی همچون زندان اشاره نمود و اعلام داشت: نیروی کار در دسترس، استفاده از زیرساخت‌های موجود نهایتاً کمک به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرایند تولید و اشتغال را در زندان‌ها تسهیل می‌کند و از کارفرمایان و کارآفرینان خواست تا با رعایت انصاف و مقررات قانونی در ایجاد اشتغال برای مددجویان زندان‌ها مشارکت نمایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۲۰۰۰۰۷۹، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Germany
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
امیدواریم که اینها دست به دست هم بده که زندانیان با سهولت بیشتری به جامعه بازگردن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین