پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان برای توانمندسازی زندانیان نیازمند احداث اردوگاه‌های کار و اشتغال است.

شعار سال: قربانعلی سعادت بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان آمادگی دارد همه توان خود را در مسیر برطرف کردن مسائل و مشکلات زندان‌ها به کار گیرد.

وی افزود: استانداری آذربایجان غربی با وجود محدویت‌های اعتباری، تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات زندان‌ها و زندانیان به‌کار می‌گیرد و انتظار می‌رود سازمان زندان‌های کشور نیز در این مسیر کمک کار دولت باشد.

سعادت تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات زندان‌ها در آذربایجان غربی مورد تاکید دولت است بنابراین تکمیل طرح‌های نیمه تمام مربوط به اداره‌کل زندان‌های استان، فراهم سازی زمینه خارج کردن زندان‌های داخل به خارج از شهر و احداث اردوگاه‌های کار و اشتغال برای زندانیان از نیازهای این استان در این حوزه به شمار می‌رود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: توانمندسازی زندانیان از طریق ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های شغلی و انجام اقدامات فرهنگی مؤثر برای بسترسازی بازگشت این افراد به خانواده و متن جامعه از مواردی است که به جد باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

سعادت افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اتخاذ تدابیری طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و تحت پوشش قرار دادن آنها برای درمان و ترک اجرا را آغاز کرده است.

وی گفت: آذربایجان غربی آماده است زندانیان را در شهرک‌های کشاورزی در دست احداث به کارگیری کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 دی 95 ، کد مطلب: 1288878: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
اردوگاه کار عبارت درستی نیست. به کارگاه های مهارت آموزی در زندان نیاز دارد، درست است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
این چه ادبیاتی است که آقای سعادت بکار برده است. از ایشان بعید است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین