پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: با توجه به امکانات موجود در پارس‌آباد و آمار زندانیان شهرستان احداث زندان در پارس‌آباد بسیار ضروری است و باید این امر پیگیری شود.
شعارسال: زندانسید عبدالله طباطبایی در جلسه هم اندیشی مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان شهرستان‌های استان اردبیل در پارس‌آباد اظهار داشت:‌ دستگیری و کمک به نیازمندان بزرگترین نعمت الهی است و در این راستا انجمن‌های حمایت زندانیان به صورت خیرخواهانه در راستای رفع مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان قدم برداشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد با اشاره به سیاست‌های زندان‌زدایی قوه قضائیه بیان کرد: اعضای انجمن‌های حمایت از زندانیان در راستای اقتصاد و درآمدزایی پایدار و اشتغال زندانیان بیشتر تلاش کنند تا مشکلات در این حوزه کاهش یافته و از بازگشت مجدد زندانیان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه آمار زندانیان پارس‌آباد ظرفیت زندان مشگین‌شهر است، افزود: با توجه به امکانات موجود در این شهرستان احداث زندان در پارس‌آباد بسیار ضروری است تا بتوانیم خدمت کوچکی به خانواده‌های زندانیان انجام داده و مشکلات رفت و آمد و مسیر طولانی را از بین ببریم.

طباطبایی با تاکید بر حمایت مدیرکل زندان‌های استان در زمینه احداث زندان پارس‌آباد تصریح کرد:‌ ایجاد مراکز اشتغال در زندان امری ضروری است که این امر می‌تواند زمینه‌ساز رفع بخشی از مشکلات زندانیان شود و از بروز آسیب‌های جلوگیری کند که انتظار می‌رود مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه از تصویب روز حمایت از خانواده‌های زندانیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: مساعدت و گشودن درب خانواده‌های زندانیان در دست انجمن‌های حمایت از زندانیان است.

یاسر ندایی اظهار کرد: انجمن‌های حمایت از زندانیان با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توانند با هدف ایجاد درآمد و اشتغال زندانیان شرکت تعاونی در بخش کشاورزی با نظام نوین بهره‌برداری ایجاد کنند.

وی با اشاره به بعد مسافت زندان مشگین‌شهر با پارس‌آباد بیان کرد: با توجه به آمار بالای محکومان زندانی این شهرستان و تبعات منفی مراجعات خانواده‌های آنان، احداث زندان از ضروریات است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: سه شنبه 30 شهریور 1395، کد خبر: 141495 ، www.savalankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خدا کنه جرایم در سالا های اینده کم بشه ونیازی به احداث زندان نباشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خدا کنه جرایم در سالا های اینده کم بشه ونیازی به احداث زندان نباشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین