پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، سربازان ارتش سوریه در دور اخیر عملیات آزاد سازی مناطق تحت کنترل تروریست ها در شمال لاذقیه، یک 'کتابچه راهنمای تروریست ها' را پیدا کردند که در ترکیه چاپ شده است و در آن نحوه جنگ و استفاده از تسلیحات هسته ای به جهادیون آموزش داده می شود.

شعار سال: به نوشته این خبرگزاری روسی، این کتابچه تحت عنوان 'ثمره فعالیت های جنگجویان خدا'، به زبان عربی و در استانبول منتشر شده است و ناشران آن هیچ تلاشی برای پنهان کردن اصل و مشخصات آن نکرده اند.
لوگوی شرکت انتشاراتی 'گورابا' در استانبول و سایر اطلاعات مربوط به شناسنامه این کتابچه روی آن درج شده است.
یک سرباز سوری که این کتابچه را پیدا کرده است، به اسپوتنیک گفت، متن این کتابچه آگنده از نفرت و انزجار است و خواستار جنگ با آنهایی شده است که عقیده مشترکی با جهادیون ندارند.
به گفته این سرباز، این کتابچه حاوی دستورالعمل هایی درباره آنچه باید با دشمنان، امکانات و دارایی های آن کرد، است.
وی افزود، این کتابچه به تشریح چگونگی سوزندان شهرهای به تصرف درآمده از سوی جهادیون، چگونگی قطع درختان، نابودی همه جانداران و چگونگی اعدام زندانیان به شیوه درست پرداخته است.
این سرباز سوری خاطر نشان کرد، این کتابچه می گوید، جهادیون حق دارند با اسرا ازدواج کنند و حتی درباره استفاده احتمالی از تسلیحات هسته ای توضیح می دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 2 مهر95 ، کد مطلب: 82240513: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین