پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با همکاری و صدور حکم قضایی یکی از بزرگترین بدهکاران کلان سیستم بانکی استان کرمانشاه دستگیر و روانه زندان شد.

شعار سال: پایگاه خبری پلیس سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای وظایف و رسالت ذاتی خود و اجرای فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با مفاسد اقتصادی و بسترسازی برای ایجاد فعالیت‌های اقتصادی سالم و امن و تحقق عملی شعار مبارزه با فساد اقتصادی و مالی بدهکار میلیاردی استان کرمانشاه دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: به دنبال شکایت یکی از بانک‌های استان کرمانشاه مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.
سردار امان اللهی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، متهم به بهانه راه‌اندازی کارخانه و کارآفرینی در سال 90 از بانک 375 میلیارد ریال وام دریافت کرده است.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند که متهم، قطعه زمینی به متراژ 144هزار متر مربع را در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه خریداری و با وثیقه گذاشتن زمین به ارزش چهار میلیارد ریال به عنوان وثیقه، مبلغ وام خود را در قالب تسهیلات ریالی و ارزی دریافت کرده بود.

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم به جای راه‌اندازی کارخانه و کارآفرینی با وام میلیاردی به فعالیت‌های غیر اقتصادی پرداخته است.

سردار امان‌اللهی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس آن‌ها، محل اختفای متهم در یکی از هتل‌های شهر کرمانشاه شناسایی شد.

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: شب گذشته در یک عملیات ضربتس متهم دستگیر و با قرار 160 میلیارد ریالی روانه زندان شد؛ به منظور جلوگیری از تضییع بیت‌المال، پلیس با همکاری قوه قضائیه در حال توقیف اموال متهم در شهرهای کرمانشاه و تهران هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناك، تاریخ انتشارسه شنبه 14 مهر 1394، کد مطلب: ۱۰۷۰۰۸: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین