پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
خبری در تلویزیون رومانی منتشر شد مبنی بر اینکه جسد قاضی منصوری در هتلی در بخارست کشف شده است.
شعار سال: یکی از شبکه‌های تلویزیونی رومانی بعد از ظهر روز جمعه با انتشار تصاویری مدعی کشف جسد قاضی منصوری در هتلی واقع در بخارست، پایتخت این کشور شد.
تعداد بازدید : 14

پلیس رومانی نیز در این باره اعلام کرد: در حال تحقیق درباره قتل غلامرضا منصوری هستیم. هنوز مشخص نیست او به قتل رسیده یا دست به خودکشی زده یا مرگ او صرفا یک حادثه بوده است.
معمای مرگ قاضی منصوری
در این رابطه سردار هادی شیرزاد، رئیس اینترپل ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مرگ غلامرضا منصوری، قاضی فراری را در رومانی تایید کرد.
غلامرضا منصوری که پیش از این به عنوان بازپرس شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت داشته، با متهم شدن به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه از کشور گریخت و متهم ردیف نهم پرونده فساد‌های اکبر طبری شناخته می‌شود.
سردار هادی شیرزاد پیش از این در گفت‌وگویی، جزئیات شناسایی غلامرضا منصوری در رومانی و اقدامات صورت گرفته برای بازداشت و بازگرداندن وی به کشور را این‌گونه تشریح کرده بود: «بر اساس اعلام قوه قضاییه مبنی بر تحت‌تعقیب بودن نامبرده، پلیس بین الملل ناجا برای فرد مذکور اعلان قرمز صادر و این اعلان بین‌المللی در اختیار سایر کشور‌ها قرار گرفت.»

تصاویر رویترز از حمل جسد غلامرضا منصوری توسط پرسنل پزشکی قانونی رومانی
معمای مرگ قاضی منصوری
 
معمای مرگ قاضی منصوری

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۳۹۵۰۵۲، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین