پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
وی یکی از امضاکننده‌های «بیانیه ۷۷» در واکنش به برخورد با اعتراضات آبان‌ماه پارسال است و همچنین شرکت در انتخابات مجلس با وجود نظارت استصوابی را «بی‌معنی» دانسته بود.

شعار سال: عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت محمد خاتمی و از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار توئیتی اعلام کرد که در پی «شکایت وزارت اطلاعات دولت حسن روحانی» روز چهارشنبه به دادگاه انقلاب فراخوانده شده است.

وی یکی از امضاکننده‌های «بیانیه ۷۷» در واکنش به برخورد با اعتراضات آبان‌ماه پارسال است و همچنین شرکت در انتخابات مجلس با وجود نظارت استصوابی را «بی‌معنی» دانسته بود.

۷۷ فعال سیاسی از طیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان بعد از برخورد با معترضان به گرانی بنزین، با انتشار بیانیه‌ای خواستار برخورد قانونی با عاملان شلیک به مردم شده بودند.

خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودشب نماند هیچش الا هوس قمار دیگر با شکایت وزارت اطلاعات دولت حسن روحانی پس فردا به دادگاه انقلاب می‌روم روحانی متشکرم!
— ????????Abdollah Ramezanzadeh (@abdollahram) June ۲۱, ۲۰۲۰

انتشار این نامه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رسمی کشور داشت و حملات تندی نیز از طرف اصول‌گرایان به امضاکنندگان آن شد و در پی آن چندین تن از امضاکننده‌های این بیانیه احضار شدند.

وی دقیقا توضیح نداده علت احضارش به دادگاه چه بوده، اما در پایان توئیت خود نوشته است «روحانی متشکرم»، هشتکی که بعد از پیروزی روحانی در انتخابات از سوی هوادارانش استفاده می‌شد و کنایه‌ای به رئیس‌جمهوری است که به رغم حمایت اصلاح‌طلبان و خود رمضان‌زاده از وی، اکنون وزارت اطلاعاتش علیه این فعال اصلاح‌طلب شکایت کرده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری پرسش، تاریخ انتشار 2    تیر    99، کد خبر:   29291، www.porcesh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین