پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
مردم نیز طبیعتاً با توجه به گرایشات سیاسی نظامیان، قطعاً از همه آنان پشتیبانی نخواهند کرد و حتی ممکن است نه تنها بخشی از آنان، بلکه کلیت ساختار نظامی را در دفاع تنها بگذارند!
شعار سال: چرا عقلای عالم با ورود نظامیان در مناقشه‌های سیاسی و حضور آن‌ها در جناح‌بندی‌ها به نفع جریانات سیاسی مخالف هستند:

۱- نظامیان استخدام می‌شوند و آموزش می‌بینند تا از تمامیت ارضی کشور و امنیت عمومی تمامی مردم دفاع کنند. ممکن است به آنان برای ایفای دو نقش فوق در هر زمانی (شب یا روز، تعطیلی یا غیر تعطیلی) نیاز باشد؛ لذا آنان باید همیشه آمادگی لازم را حفظ کنند.

۲- نظامیان باید متحد و یکپارچه و تحت امر فرماندهی واحد بدون، چون و چرا به وظیفه خود عمل کنند.

۳- به هنگام دفاع از تمامیت ارضی کشور یا امنیت عمومی، نظامیان نیازمند پشتیبانی تمامی آحاد جامعه هستند، به گونه‌ای که حتی یک نفر هم نباشد که در جبهه مخالف قرار گیرد.

اما ورود نظامیان به دسته بندی‌های سیاسی؛

اولاً: آنان را از آمادگی لازم برای دفاع فوری غافل و سرگرم امور دیگر می‌کند. (حضور نظامیان در جلسه کرمانشاه برای انتخابات مجلس سوم و سقوط فاو)

ثانیا: آنان را متفرق می‌کند و هر دسته‌ای از آنان بنا بر گرایش سیاسی خود ممکن است اوامر فرماندهی را تجزیه و تحلیل کند و با آن مخالفت یا نافرمانی کند.

ثالثاً: مردم نیز طبیعتاً با توجه به گرایشات سیاسی نظامیان، قطعاً از همه آنان پشتیبانی نخواهند کرد و حتی ممکن است نه تنها بخشی از آنان، بلکه کلیت ساختار نظامی را در دفاع تنها بگذارند!

برادران، سرداران، عاشقان خدمت!
ما به شما برای دفاع از میهن نیازمندیم و شما به ما درهنگام دفاع از میهن نیازمندید.
با ورود در مناقشه‌های سیاسی کشور را بی دفاع نگذارید.
به اتحاد ملی ضربه نزنید.

عبدالله رمضان‌زاده

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از امتدادنیوز، تاریخ انتشار ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۳۰، emtedad.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین