پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
سخنرانی روز چهارشنبه روحانی درباره جنگ و صلح و بیان روایاتی از امام‌حسن(ع) بهانه‌ای تازه برای مخالفان شد تا در رفتاری سؤال برانگیزو بحث برانگیز درخواست اعدام رئیس جمهوری را بدهند.بدون هیچ توضیحی درباره آن‌که این موج توهین‌ها و تهدیدها قرار است کدام مشکل بر زمین مانده مردم را حل کند. این موج البته از همان روزهای ابتدای آغاز به کار مجلس شروع شده بود، آنجا که عده‌ای از منتخبان تازه کار، مدعی استیضاح رئیس جمهوری شدند.

شعار سال: اظهارنظر‌های تند و حتی خشونت آمیز علیه حسن روحانی در پی اظهاراتش در جلسه چهارشنبه هیئت دولت در خصوص صلح با انتقاد‌های گسترده جناح‌های مختلف سیاسی همراه شده است.

 واکنش‌های چهره‌های سیاسی به اهانت به رییس جمهور در پی می‌آید:

سوال محمد مهاجری از دلواپسان

محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا در توئیترش نوشت: «وقتی امام مجتبی (ع) صلح با معاویه را امضا کرد، عده‌ای ایشان را با لفظ "خوارکننده مسلمانان"خطاب کردند. اگر دلواپس‌های امروز، آن روز بودند، جز این با امام، رفتار می‌کردند؟ همچنین اگر دلواپس‌های امروز خراسان، در زمان امام رضا (ع) بودند، با آن حضرت به خاطر ولایتعهدی مامون چه می‌کردند؟»

***

فعالان اصولگرا: هیات رئیسه مجلس با بی‌اخلاقی‌ها برخورد کند

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در این باره گفت: برخی از نمایندگان مجلس یازدهم گمان می‌کنند که به کار بردن ادبیات تند و الفاظ رادیکال باعث مطرح شدن آن‌ها در افکار عمومی، رسانه‌ها و حوزه انتخابیه خود می‌شود. به طور مثل در انتخابات دوره آینده مجلس، مردم بگویند چه نماینده فهیمی است! در حالی که این ادبیات تند، سطح تنش میان قوای کشور را بالا می‌برد و نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه به مشکلات کشور هم می‌افزاید.

وی معتقد است، هم جناحی و هم حزبی‌های این نمایندگان باید مخاطب قرار بگیرند. باید با این افراد برخورد و حتی تذکرات علنی داده شود. در واقع در مجلس و رسانه‌ها از این افراد برائت جویند و هیات رئیسه مجلس نیز باید فضا را کنترل کند و با این افراد تذکر بدهد.

ایمانی افزود: شاید گفته شود که این مساله براساس آیین‌نامه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حوزه وظایف هیات رئیسه نیست، اما در حوزه وظایف این هیات و فراکسیون‌هاست که شأن مجلس را حفظ کنند.

مجلس تریبون عقده گشایی‌ها نشود

حسین کنعانی‌مقدم، دیگر فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس با توجه به لقبی که رهبری به آن داده، تلاش می‌کند انقلابی باشد، اما نباید فراموش کنند که مجلس انقلابی، باید ولایی هم باشد و از دستورات رهبری پیروی کند. رهبر معظم انقلاب تأکید کرده بودند که در سال آخر دولت باید قوا هم‌افزایی و تعامل داشته باشند تا مشکلات کشور حل شود.

او با تاکید بر اینکه برخی از نمایندگان، مشکلات و درگیری‌های سیاسی خود در انتخابات را وارد مجلس کرده‌اند. تصریح کرد: نباید اجازه داد تریبون مجلس، تریبون عقده‌گشایی عده‌ای شود؛ در واقع تریبونی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نشود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: برخی از نمایندگان در تلاشند نشان دهند همه مسائل و مشکلات از طرف دولت است در حالی که یک نماینده مجلس آشکارا از مشکلات کشور خبر دارد و می‌داند کشور با انواع مسائل و مشکلات خارجی درگیر است.

کنعانی‌مقدم افزود: به‌کار بردن ادبیات سخیف از سوی نمایندگان، مردم را ناامید و خسته از مسئولانی می‌کند که در این شرایط سخت، به جای تلاش برای حل مشکلات مردم، به دنبال دعوای جناحی هستند. همچنین دولت را خسته می‌کند که هرچقدر و در هر زمینه‌ای تلاش کند، قرار است به او انتقاد شود.

رویکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

محمدجواد جمالی نوبندگانی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس دهم در این باره می‌گوید: براساس تفسیر حقوقدانان، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، تا اشخاص حقیقی و یا حقوقی شکایت نکنند، نمی‌تواند به این مسائل ورود کند. «ما نیز وقتی وزرا و وکلا شکایت می‌کردند به مسائل ورود می‌کردیم؛ بعد قوه قضاییه از ما نظرخواهی می‌کرد؛ بنابراین باید دید که آیا شکایتی به هیات رسیده است یا نه؟ البته تا جایی که اطلاع دارم به جز شکایت آقای میرسلیم پرونده دیگری وجود ندارد.»

وی ادامه داد: البته ظاهرا مجلس یازدهم درصدد ترمیم آیین‌نامه این هیات است. پیشنهاد می‌کنم طوری اصلاحات انجام شود که خود هیات نظارت بتواند به مواردی که خلاف شأن نمایندگی، اخلاقی و مجلس است، ورود کند.

***

علی مطهری: اظهارنظر هر ایرانی خصوصا رئیس جمهور باید آزاد باشد

نماینده تهران در مجلس دهم در حساب توییتری خود نوشت: من مذاکره با آمریکا را در شرایط فعلی به صلاح کشور نمی‌دانم، اما معتقدم اظهارنظر هر ایرانی خصوصا رئیس جمهور در این مورد باید آزاد باشد و نباید موجب توهین و تهدید شود. این که مقام رهبری مخالف مذاکره هستند مانع اظهارنظر دیگران نیست.

***

پرخاش‌ها سبب می‌شود دشمنان به این جمع بندی برسند که فشار‌های آنان موُثر بوده است

زهرا سعادتی کارشناس علوم سیاسی و روابط بین الملل در یادداشتی برای ایرنا نوشت: «یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در توییتی عجیب خواستار "هزار بار اعدام" رییس جمهوری شده است، امری که سبب برانگیختن واکنش‌های بسیار شد.

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در حساب توییتری خود، با اشاره به سخنان روحانی درباره صلح امام حسن، خطاب به رییس جمهوری گفته است اگر خواست مردم ملاک باشد، مقام معظم رهبری باید دستور دهند رییس جمهور هزار بار اعدام شود تا مردم راضی شوند. بررسی این اظهارات ذوالنور، اشاره به چند نکته را ضروری می‌کند:

اول آنکه این اظهار نظر ذوالنور نشان دهنده بی اعتنایی او به قانون اساسی است. اصل ۱۴۰ قانون اساسی تصریح می‌کند رسیدگی به اتهامات رییس جمهوری با اطلاع مجلس و در دادگاه انجام می‌شود. ذوالنور نباید فراموش کند که سوگند خورده است از قانون اساسی دفاع کند. آشکار است که پیشنهاد شیوه‌ای خلاف نص قانون اساسی، نقض سوگند ذوالنوری است.

۲- این ادعا که مقام معظم رهبری می‌توانند بر خلاف نص قانون اساسی، حکم اعدام صادر کنند، ارائه تصویری خلاف واقع از جایگاه ایشان و ایجاد کننده این تصور غلط است که مقام رهبری، چنین رفتار‌ها و تمایلاتی داشته اند. مسلم است که ایجاد چنین تصویری، برای آنانی که برای تضعیف جایگاه رهبری تلاش می‌کنند، فرصت مناسبی ایجاد می‌کند و مصداق جفا به رهبری است.

۳- آمریکا و برخی بدخواهان ایران، فشار‌های مختلفی علیه ایران طراحی و اجرا کرده اند. پرخاش‌های این چنینی رییس کمیسیون امنیت ملی علیه دومین مقام نظام، سبب می‌شود دشمنان به این جمعبندی برسند که فشار‌های آنان آنچنان موُثر بوده است که مقام‌های جمهوری اسلامی با شدیدترین عبارات مقابل هم قرار گرفته اند و به اختلافاتی ویرانگر دچار شده اند.

۴- ممکن است بگوییم بسیاری از گفته‌ها و رفتار‌های روحانی قابل دفاع نیست، اما اگر خواست مردم ملاک باشد، تغییرات عمده‌ای باید رخ دهد. به علاوه به نظر می‌رسد چنانچه مجازات مسئولان، در دستورکار قرار گیرد، نوبت بسیاری از آن‌ها از روحانی جلوتر است.

این نکته که رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، بر خلاف نص قانون، مغایر الزامات جایگاه رهبری و در راستای هدف بدخواهان سخن بگوید، تنها نشانه عصبانیت و خشمی است که با امنیت ملی نسبتی ندارد. شاید ذوالنور تا زمان نگارش و انتشار این یادداشت، باز هم مانند آن زمان که به سبب تندی علیه احمدی نژاد، تذکری شنید، سرزنش شده باشد.»

***

پاسخ مشاور رییس جمهور به ذوالنوری

 در واکنش به پیام تند ذوالنوری علیه روحانی، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری در حساب توییتری خود نوشت: «فحاشی انسان را نه دانشمندتر می‌کند و نه نورانی‌تر».

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

***

رمضان زاده: صلح یک ارزش است

عبدالله رمضان زاده در حساب توییتری خود نوشت: «پیامبر اکرم هیچگاه دعوت به صلح را رد نکرد. امام حسن صلح را پذیرفت، چون اکثر پیروانش خواهان جنگ نبودند. امام رضا ولایتعهدی مامون را پذیرفت برای حفظ مذهب و پیروان. امام خمینی مدبرانه قطعنامه را پذیرفت برای اینکه جان مردم و خاک ایران را حفظ کند. صلح یک ارزش است.»

***

عباس عبدی: دستور استیضاح صادر شد

 عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی، در کانال تلگرامی خود نوشت: «پس از انتشار ویدیوی جدید احمدی‌نژاد علیه روحانی، اکنون به نظر می‌رسد که طرفدارانش در مجلس کلید استیضاح روحانی را روشن کرده‌اند. درخواست رسمی یکی از نمایندگان برای تکمیل امضا‌های لازم برای استیضاح، در چارچوب اجرای این خواست است. باید دید آیا این بار هم می‌توانند جلوی استیضاح را بگیرند یا سمبه تندرو‌ها پر زودتر است.»

همه اینها از سخنرانی روز چهارشنبه روحانی آغاز شد که اظهارات ایشان درباره جنگ و صلح و بیان روایاتی از امام‌حسن(ع) بهانه‌ای تازه برای مخالفان شد تا در رفتاری سؤال برانگیزو بحث برانگیز درخواست اعدام رئیس جمهوری را بدهند.

نزدیک به 5 ماه از آغاز به کار مجلس اصولگرای یازدهم می‌گذرد. نمایندگانی که با هزار وعده و وعید و شعار معیشتی پای به ساختمان بهارستان گذاشته بودند حالا با این واقعیت روبه‌رو هستند که در راستای تحقق آن وعده‌های اقتصادی خود کارنامه قابل قبولی برای عرضه به مردم ندارند.

بدون هیچ توضیحی درباره آن‌که این موج توهین‌ها و تهدیدها قرار است کدام مشکل بر زمین مانده مردم را حل کند. این موج البته از همان روزهای ابتدای آغاز به کار مجلس شروع شده بود، آنجا که عده‌ای از منتخبان تازه کار، مدعی استیضاح رئیس جمهوری شدند.

توصیه‌های رهبری به مجلس این نوید را می‌داد که در شرایط مواجهه سخت مدیریت کشور با تحریم و کرونا حداقل قوای سه گانه روند‌های تخریبی و اصطکاک‌آمیز را کنار بگذارند

اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان و همشهری محمود احمدی‌نژاد در جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم حسینی، وزیر پیشنهادی صمت ابایی از لعن و نفرین رئیس جمهوری از پشت تریبون مجلس نکرد و البته قابل تأمل‌تر اینکه هیچ تذکری هم از سوی هیأت رئیسه مجلس نگرفت.

حالا اما ارزیابی اتاق فکر‌های انتخاباتی تندروها به این نتیجه رسیده که موج توهین و تخریب آورده مورد نظر را برای آنها در پی نداشته و کمپین انتخاباتی 1400 جسارت بیشتری باید به خرج دهد. در این مرحله دیگر گویا کاری از دست نمایندگان تازه وارد و ناشناخته بر نمی‌آید و باید چهره‌های مشهور‌تر و شناخته شده‌تر به تندروی وارد میدان شوند

اظهار نظر رئیس جمهوری درباره صلح امام حسن (ع) که با حمله جبهه دلواپسان از روزنامه کیهان گرفته تا ذوالنور و علم‌الهدی و پناهیان و رحیم پور ازغدی مواجه شده، در حالی است که نماینده ولی فقیه در سپاه برجسته‌ترین اقدام امام حسن(ع) را صلح او با معاویه عنوان کرده است.

بغیر از نظرات بالا ، برخی دیگر از نظرات مطرح در این خصوص عبارتند از:

توهین و تهدید آسیب مردم‌سالاری دینی

محمدرضا باهنر
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

حاشیه‌سازی در شرایط فعلی نه به صلاح دولت و مجلس و نه مردم و کشور است. البته لازم است رئیس محترم قوه مجریه نیز با سعه صدر شنوای انتقادها باشد و انتقاد سازنده را چراغ راه دولت در مسیر پرفراز و نشیب خدمت بداند . ناگفته پیداست که همه ما در کنار هم شرایط سختی را داریم سپری می‌کنیم و اگر بنا بر آن باشد که منافع حزبی و جریانی خود را بر مسائل مهم‌تر و کلان‌تر ملی ترجیح دهیم، افکار عمومی حتماً قضاوت شایسته‌ای از رفتارهای ما نخواهد داشت چون احساس می‌کند آنچه در میان این دعواهای سیاسی و جنجال‌سازی‌ها گم می‌شود، دغدغه‌ها و مشکلات آنهاست.

بی اخلاقی جایگزین رقابت سیاسی

اکبر ترکان/ فعال سیاسی

واقعیت این است که آقای روحانی در بررسی و تبیین سیره ائمه(ع) سخن درستی را مطرح کرده است، زیرا او صرفاً خواستار این شده است که همگان باید در زندگی ائمه(ع) غور کنیم و همه جنبه‌ها و بخش‌های زندگی آن بزرگواران را بررسی کرده و از آن‌ها درس بیاموزیم، چرا که سیره و رفتار ائمه(ع) در هر دوره تاریخی و اجتماعی، براساس مقتضیات همان دوره بوده است

رفتاری که در شان مجلس نیست

حسین کنعانی مقدم/ فعال سیاسی اصولگرا

آقای حسن روحانی به عنوان یک عضو جامعه روحانیت که با رأی مردم در جایگاه رئیس جمهوری نیز قرار دارد دیدگاه خود را درباره مسائل دینی و برداشتی که می‌توان از رویدادهای تاریخ اسلام داشت بیان کرده است. حال اگر کسی مخالف نظر ایشان است باید این مخالفت را با شرح دیدگاه خود بیان کند نه اینکه رئیس یکی از قوای سه‌گانه کشور را مورد هجمه قرار دهد. اما این رویه نه در شأن مجلس شورای اسلامی است و نه در شأن نمایندگان آن.

ضرورت توجه به تاب‌آوری جامعه

غلامرضا ظریفیان/ استاد دانشگاه

نوع مواجهه منتقدان با سخنان اخیر رئیس جمهوری را می‌توان «تاریخ‌پریشی» توصیف کرد، زیرا بحث آقای روحانی درباره صلح امام حسن(ع) واقعیتی است که هم در منابع اهل سنت و هم منابع شیعه آمده است، مضافاً اینکه مقام معظم رهبری نیز سال‌ها پیش در ترجمه کتابی از صلح امام حسن(ع) از آن به عنوان نرمش قهرمانانه یاد کردند.

نرمش قهرمانه تعبیر رهبری برای صلح امام حسن(ع)

محمد‌ هاشمی رفسنجانی/ فعال سیاسی

اینکه امروز کسانی با ادبیات چند روز اخیر، بخواهند درباره اصل رفتار ائمه(ع) داوری کنند که چرا چنین کردند و چرا آن تصمیمات را اتخاذ کردند، یا اینکه تصویری جنگ طلبانه از پیامبر یا ائمه نشان دهند که هیچ میانه‌ای با صلح نداشته‌اند هم خلاف اخلاق اسلامی و هم خلاف واقعیت‌های زمان ائمه است.

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور
کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی خطاب به نماینده مجلسی که خواستار رسیدگی به کمکاری های رئیس جمهور شده بود: پایت را از گلیمت دراز تر کردی. اگر یک دقیقه تا پایان دولت روحانی مانده باشد تا پای جان ایستادیم!

داماد حسن روحانی در دولت وی به مسئولیت هایی رسیده است.

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

واکنش معصومه ابتکار به توهین به رئیس جمهور

 

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور
واکنش جمشید انصاری, رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در توییتی به اظهارات رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

پیشنهاد زیباکلام: در پاسخ به تقاضای اعدام روحانی از سوی ذوالنور، یک نظرسنجی از مردم انجام دهید.

توییت‌های توهین آمیز نمایندگان مجلس علیه رییس جمهوری ادامه دارد.

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

علی ربیعی سخنگوی دولت هم در این زمینه گفت: متاسفانه اصطلاحاتی شکل می گیرد که ما تاکنون این ادبیات را در ساخت سیاسی به این شکل نداشتیم، ما چنین واژگانی نداشتیم که از تریبون‌های رسمی نماینده‌ای بگوید دولت از بالا تا پایین این گونه است و اتهام بزند. اگر همین تعابیر و اهانت‌ها را درباره یک قوه دیگر بیان می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ خوشبختانه امروز عده ای با حمله به دولت تخلیه می‌شوند، اشکال ندارد و دولت این را هم به جان می‌پذیرد. البته عملکرد همه قوا جای نقد دارند ما هم قابل نقد هستیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اساساً رمز پیشرفت و پویایی ما این است که بتوانیم با نقدهای راهگشا مسائل کشور را دنبال کنیم ولی استفاده از چنین تعابیری اساسا درست نیست، اظهار کرد: اخلاق را در جامعه مساله بسیار مهمی است. ایده‌ها از همین بیانات همه ما که در ساخت حاکمیت هستیم شنیده و الگوبرداری می‌شود.

اما این اهانت‌ها و تهدیدها علیه رئیس جمهور توسط مجلسی‌ها تمامی ندارد به طوریکه مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در آخرین نمونه از این نوع ادبیات در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «جناب روحانی، اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می‌کنید! امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی شوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود.»

 

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به توهین‌های برخی نمایندگان به رئیس جمهوری از تریبون مجلس در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست اما شگفتی از رئیس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.»

وی افزود: «این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید.»

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

مهدی نصیری نیز در حساب کاربری‌ خود در توییتر نوشت؛

«گام اول انقلاب را با شعار آزادی همه گروهها و جناحها و احزاب آغاز کرده بودیم به اینجا رسیدیم. اکنون در طلیعه گام دوم با تهدید به اعدام به کجا خواهیم رسید؟»

واکنش «ابراهیم رضایی» به توییت عجیب «ذوالنوری»نیز اینگونه بود؛

عضو کمیسیون امنیت ملی: انقلابی بصیر تن به این بازی جعلی نمی‌دهد؛ نباید با سر و صدای بی‌حاصل، به ضعیف‌ترین رئیس دولت ایران کمک کرد از جایگاه متهم به مظلوم نقل مکان کند.

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

فرید مدرسی روزنامه نگار اینگونه واکنش نشان داد؛

این اتاق فکری است که ایدهٔ استیضاح رئیس‌جمهور برای پروژه‌احمدی‌نژادنمایی را طراحی کرده و ذوالنور شده مهره آنان.

رسایی، پناهیان، عباسی و قاسمی در تصویر دیده می‌شوند.

واکنش چهره های سیاسی به اهانت نماینده به رئیس جمهور

برگرفته از منابع گوناگون، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
برچسب ها: شعار سال ، روحانی ، حسن روحانی ، اهانت به حسن روحانی ، اهانت نماینده به روحانی ، اهانت به رئیس جمهور ، توهین به رئیس جمهور ، واکنش ها به توهین به رئیس جمهور ، صلح امام حسن ، صلح روحانی ، پیشنهاد صلح روحانی ، پیشنهاد مذاکره روحانی ، پیشنهاد صلح رئیس جمهور ، واکنش به پیشنهاد صلح روحانی ، اهانت ذوالنوری به روحانی ، اهانت ذوالنوری به رئیس جمهوری ، علت اهانت به روحانی ، واکنش ها به توهین به روحانی ، روابط ایران و امریکا ، صلح با امریکا ، مذاکره با امریکا ، واکنش اصولگرایان به صلح روحانی ، بی ادبی به رئیس جمهور ، نظارت بر رفتار نمایندگان ، رفتار نمایندگان ، حمله به رئیس جمهور ، فحاشی به رئیس جمهور ، وظایف نمایندگان ، فحاشی به دولت ، اهانت به دولت ، ضعف اخلاقی نمایندگان ، اخلاق نمایندگان ، فحاشی از تریبون مجلس ، نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان ، اهانت مجتبی ذوالنوری به روحانی ، توهین مجتبی ذوالنوری به روحانی ، توهین مجتبی ذوالنوری به رئیس جمهور ، پاسخ به اهانت ذوالنوری ، واکنش ها به اهانت ذوالنوری ، اعدام رئیس جمهور ، پیشنهاد اعدام روحانی ، تهدید روحانی ، تهدید رئیس جمهور ، منتقدان رئیس جمهور ، انتقاد به رئیس جمهور ، نارضایتی از رئیس جمهور ، انتقاد نمایندگان به رئیس جمهور ، انتقاد از حسن روحانی ، رابطه نمایندگان و رئیس جمهور
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
واقعا بايد متاسف بود براي ملتي كه اين ها با اين الفاظ نماينده مردم هستن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
نه در دین ما نه در فرهنگ ایرانی ما اهانت حتی به کسی که مستقیم به ما اهانت کرده باشد درسن نیست! من نمیدونم اینا از جون فرهنگ ما چی میخوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین