پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۸۳۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
رئیس دانشگاه تهران بیان کرد: اخیراً کرونا به ۱۰ حوزه پژوهشی ویژه دانشگاه تهران اضافه شده و پایان‌نامه‌های کرونامحور می‌توانند تا چهار برابر بیشتر از حمایت‌ها استفاده کنند.
شعار سال: محمود نیلی احمدآبادی در پاسخ به این پرسش که آیا دانشگاه تهران تسهیلات ویژه‌ای را برای پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های کرونامحور در نظر گرفته است، گفت: پیش از این ۱۰ حوزه پژوهشی ویژه اعلام کرده بودیم و پایان‌نامه‌هایی که در این حوزه‌ها انجام می‌شدند، چهار برابر بیشتر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دانشگاه بهره می‌بردند، اخیراً پژوهش‌های کرونا محور نیز به این ۱۰ حوزه ویژه اضافه شده است.
وی افزود: بنابراین کسانی که در حوزه کرونا کار کنند می‌تواند تا چهار برابر از حمایت‌های دانشگاه‌ تهران استفاده کنند. با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی در دانشگاه تهران نیز خوشه‌‌های متعددی در حوزه علم و فناوری متمرکز بر کرونا تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 2 تیر 1399، کد خبر: ana.press/fa/news/8/497110

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین