پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
نماینده تهران در مجلس معتقد است که در شرایط فعلی که مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند و تهیه مسکن برایشان سخت شده است پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان کار مناسبی نیست.
شعارسال:نماینده تهران در مجلس معتقد است که در شرایط فعلی که مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند و تهیه مسکن برایشان سخت شده است پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان کار مناسبی نیست.
 
حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان، گفت: بنده علیرغم اینکه احتیاج به این ودیعه مسکن دارم و مستاجر هم هستم این ودیعه را دریافت نخواهم کرد.
 
وی با بیان اینکه پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگانی که در تهران مسکن دارند اقدام مناسبی نیست، افزود: مردم در شرایط فعلی در تنگنا قرار دارند و تهیه مسکن برای آنها سخت شده است به اعتقاد بنده اگر به مردم ودیعه مسکن پرداخت می‌شود به نمایندگان نیز این ودیعه را بدهند.
 
نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: تاکنون پرداخت این ودیعه مسکن به نمایندگان تهران قطعی نشده است و باید منتظر ماند و دید که هیات‌رئیسه مجلس در این زمینه چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری  اعتماد آنلاین  ،تاریخ انتشار:  4  تیر 1399،کدخبر:   414528،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین