پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
طبق مصوبه هیئت رئیسه قرار بر این شده تا به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

شعار سال: عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم این هیات درباره ودیعه مسکن و خودروی نمایندگان خبر داد، براین‌اساس ودیعه خانه و خودرو به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مصوبه جدید این هیئت درباره حق مسکن و اعطای خودرو به نمایندگان خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه قرار بر این شده تا به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

وی ادامه داد: این مصوبه هیئت رئیسه به نمایندگان ابلاغ شده و در حال اجرا شدن است.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط مالی سختی قرار دارد نباید به نمایندگانی که خودرو و خانه دارند این امتیازات داده شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری جماران، تاریخ انتشار 21 خرداد    99، کد خبر:    1448153، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین