پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
یک نماینده مجلس گفت: وزیر اطلاعات در نشست غیرعلنی امروز بیان کرد که تهدیدات مختلفی از طریق ایجاد دام‌های اقتصادی و اجتماعی برای نمایندگان مجلس ظهور و بروز پیدا می‌کند و نیازمند است که آنان در این زمینه به هوش باشند.

شعار سال: احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه که با حضور وزرای نفت و اطلاعات برگزار شد، مسائل مختلفی درباره حوزه کاری این دو دوزارتخانه مطرح و بررسی شد.

وی افزود: در جلسه امروز وزیر نفت عنوان کرد که در حوزه فروش نفت با تهدیدات و فرصت‌های مختلفی روبه‌رو هستیم که از جمله فرصت‌ها می‌توان به توانایی کشور برای تبدیل نفت خام به فرآورده‌های نفتی و فروش آن‌ها اشاره کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زنگنه همچنین گفت که در حوزه تهدیدات و چالش‌ها نیز ما مواردی را داریم که از جمله آن می‌توان به مشکلات ناشی از تحریم اشاره کرد.

هشدار وزیر اطلاعات به نمایندگان درباره دام‌های اقتصادی و اجتماعی

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در نشست غیرعلنی امروز، وزیر اطلاعات نیز مطالبی را مطرح کرد و عنوان کرد که امروز تهدیدات مختلفی متوجه نمایندگان است که از طریق ایجاد دام‌های اقتصادی و اجتماعی برای وکلای ملت ظهور و بروز پیدا می‌کند و نیازمند است که نمایندگان در این زمینه به هوش باشند.

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان نیز پس از وزرا پشت تریبون رفتند و مطالبی را مطرح کردند که از جمله در حوزه وزارت نفت، نمایندگان به ساخت و ساز‌ها و طرح‌های عمرانی این وزارتخانه آن هم در شرایط خاص اقتصادی امروز کشور انتقاد داشتند که وزیر نفت در پاسخ به این انتقادات گفت که از این پس دیگر ساخت و ساز و طرح‌های عمرانی در حوزه وزارت نفت نخواهیم داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان همچنین در حوزه کاری وزارت اطلاعات مطالبی را مطرح کردند مبنی بر اینکه وزارت اطلاعات متعلق به کلیت نظام جمهوری اسلامی است و نه یک دولت خاص و در پاسخ به استعلامات باید مصلحت نظام را درنظر بگیرد نه مصلحت یک جریان سیاسی خاص.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار 20 خرداد    99، کد خبر:    410838، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین