پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
اختصاصی/ ظفر محمدی گفت: به پیشنهاد بانک سپه و با هدف ارائه خدمات مطلوب به ذی‌نفعان سامانه‌های فروش آرد، طراحی و تولید سامانه متمرکز و یکپارچه فروش آرد با همکاری بانک سپه و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران آغاز شده و در کمترین زمان ممکن در کل کشور آماده بهره‌برداری خواهد بود.
شعار سال: رئیس بانکداری تجاری بانک سپه در گفت‌وگو با غلات نیوز تصریح کرد: در حال حاضر فعالان زنجیره آرد و نان از طریق دو سامانه اینترنتی خرید آرد شامل سامانه فروش آرد یارانه‌ای و سامانه فروش آرد سایر مصارف، برای خرید آرد مورد نیاز خود اقدام می‌نمایند. در جلسات کارگروه تخصصی گندم، آرد و نان به منظور ایجاد وحدت رویه و متمرکز نمودن فرایندهای موجود در سامانه‌های فوق، موضوع یکپارچگی سامانه‌های آرد، مورد اتفاق نظر شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه واقع شد که در سامانه موصوف علاوه بر امکان خرید آرد، امکان خرید خمیرمایه و امکان انتخاب حمل و نقل شرکتی نیز مهیا است و با توجه به ساختار پویای سامانه یکپارچه، در صورت نیاز سامانه قابلیت به‌روزرسانی دارد.
وی با بیان اینکه قطعا با یکپارچه‌سازی سامانه‌های آرد می‌توانیم با سرعت بیشتری خدمات بهتری به مشتریانمان ارائه کنیم، افزود: طی بررسی‌های اولیه، مدت زمان تخمینی برای راه‌اندازی سامانه مزبور، ۶ ماه است و حداکثر تا پایان سال جاری، پروژه مربوطه به بهره‌برداری خواهد رسید. البته تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فاز اول سامانه را در شهریورماه و به صورت پایلوت در برخی مناطق اجرایی نماییم و به دنبال آن پس از اخذ بازخوردهای لازم، در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.
محمدی در ادامه با اشاره به شرایط تخصیص وام بهسازی و نوسازی بانک سپه به نانوایان، بیان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده میان بانک سپه و شرکت محترم مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، ماهیانه حدود ۳ هزار نفر از نانوایان کشور می‌توانند از تسهیلات بانک سپه با نرخ ترجیهی ۱۵ درصد به مبلغ ۴۰ میلیون تومان استفاده نمایند.
رئیس اداره کل بانکداری تجاری بانک سپه با بیان اینکه تخصیص این وام می‌تواند در بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی و در نتیجه ارتقاء کیفیت نان مؤثر باشد، از نقش‌آفرینی بانک سپه در این حوزه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی ابراز خرسندی نمود و گفت: با افزایش تعاملات فی‌مابین، بانک سپه آمادگی دارد به منظور حمایت از واحد‌های خبازی، بیش از گذشته با ارائه خدمات نوین در خدمت این قشر زحمتکش جامعه باشد.
محمدی در خصوص سوال برخی نانوایان پیرامون نرخ بالای بازپرداخت وام‌های مذکور توضیح داد: قیمت تمام شده پول در بانک‌ها، بیش از ۱۸ درصد است که نرخ حال حاضر تسهیلات است و ما در حال حاضر به تمام مشتریان سامانه آرد با نرخ ۱۵درصد تسهیلات ارائه می‌دهیم که بانک برای نانوایان محترم، تخفیف ۳ درصدی قائل شده است. البته بانک سپه در زمینه تخصیص تسهیلات به نانوایان محترم به صورت انفرادی نیز آماده همکاری با آن‌ها است اما به شکل نظام‌مند، نانوایان متقاضی باید از طریق اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها جهت اخذ تسهیلات فوق‌الذکر به بانک معرفی شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شبکه کشاورزی ایران، تاریخ انتشار: 7 تیر 1399، کد خبر: 101881، www.iranagrinet.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین