پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۸۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
 خبری در فضای مجازی به نقل از عبدالناصر همتی مبنی براینکه سکه ۵ تومانی جایگزین اسکناس ۵ هزار تومانی و سکه ۲ تومانی جایگزین اسکناس ۲ هزار تومانی خواهد شد، پخش شد.
جایگزینی سکه ۵ تومانی با اسکناس ۵ هزار تومانی
 
 
شعار سال: در این مطلب اظهاراتی درخصوص حذف صفر از پول ملی و هزینه‌های امحا اسکناس به نقل از عبدالناصر همتی مطرح شده بود که ساعتی بعد از سوی روابط عمومی بانک مرکزی تکذیب شد.



*وضعیت لایحه حذف صفر از پول ملی


با توجه به انتشار خبری مبنی بر اظهار نظر همتی در خصوص جایگزینی سکه ۵ تومانی با اسکناس ۵ هزارتومانی، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: در جلسه صحن علنی مجلس حضور نداشته و ظرف دو ماه گذشته و از زمان تشکیل مجلس جدید در خصوص لایحه حذف صفر از پول ملی هیچ گونه اظهارنظری نکرده است.



* درخواست روابط عمومی بانک مرکزی به رسانه‌ها


 رئیس کل بانک‌مرکزی از رسانه‌ها درخواست کرد که در خصوص انعکاس اخبار و رویداد‌های مرتبط با بانک مرکزی، نسبت به صحت متن و منبع خبر، قبل از انتشار اطمینان حاصل کنند.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 11 تیر 1399، کد خبر: 187689، https://sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین