پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۵۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
در حالی که در روزهای اخیر انتقاد از عملکرد کارگزاری‌ها به اوج خود رسیده است، سازمان بورس هنوز گزارش خلاصه عملکرد کارگزاری‌ها در خردادماه را منتشر نکرده است.
شعار سال:در حالی که در هفته‌های اخیر انتقاد از عملکرد کارگزاری‌ها (به خصوص کارگزاری‌های بزرگ) به اوج خود رسیده است و اختلال گاه و بیگاه در سامانه معاملاتی این کارگزاری‌ها موجب اعتراض سهامداران شده است، سازمان بورس نیز در اقدامی عجیب و با گذشت بیش از ۲ هفته از پایان خردادماه هنوز گزارش خلاصه عملکرد کارگزاری‌ها در خرداد ماه را منتشر نکرده است.
 
این در حالی است که در ماه‌های گذشته عموما در دهه اول هر ماه، گزارش خلاصه رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری بورس در وبسایت سازمان بورس منتشر می‌شد. با توجه به ورود سیل عظیم معامله‌گران در ماه خرداد پیش‌بینی می‌شود که در این ماه سهم دو کارگزاری برتر از معاملات بورس نسبت به اردیبهشت ماه رشد چشمگیری داشته باشد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری گسترش نیوز  ،تاریخ انتشار:   14 تیر 1399،کدخبر: 108156،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین