پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۲۸۵۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
محمدرضا میرتاج‌الدینی با بیان اینکه برخی شرکت‌ها در بازار بورس گاهی به صورت صوری سرمایه خود را افزایش می‌دهند،‌ گفت: بازار بورس از ثبات مشخصی برخوردار نیست و مردم باید با احتیاط عمل کنند.

شعار سال: محمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار داشت: باید از انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار اجتناب کرد. این موضوع امکان دارد، تبعات منفی برای جامعه در پی داشته باشد.

وی بیان کرد: برخی شرکت‌ها در بازار بورس گاهی به صورت صوری سرمایه خود را افزایش می‌دهند و این موضوع نگران کننده است، زیرا با ایجاد نوسانات در سرمایه‌های مردم، ماجرای موسسات مالی و اعتباری در کشور پیش خواهد آمد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بازار بورس از ثبات مشخصی برخوردار نیست. مردم باید با احتیاط عمل کرده و مسئولان دولتی هم به درستی بازار سرمایه و ورود نقدینگی را به بازار بورس مدیریت کنند، زیرا انتقال سرمایه جامعه به این شکل به صورت مستقیم به سمت واحد‌های تولیدی نمی‌رود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار 15 تیر    99، کد خبر:   2132377، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین