پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
سیدهادی موسوی گفت:فعالیت یک واحد معدنی جدید در نزدیکی مناطق مسکونی این شهر آرامش مردم ندوشن را سلب کرده و توقف فعالیت آن از خواسته‌های شهروندان است که در این زمینه در نامه به مسئولان مراتب اعتراض مدیریت شهری و شهروندان اعلام شده است.

شعار سال:سیدهادی موسوی روز سه‌شنبه افزود: اخیرا یک معدن سنگ تراورتن در فاصله ۲۰۰ متری مناطق مسکونی شهر ندوشن فعالیت خود را آغاز کرده و در بررسی‌های انجام شده، این معدنکار مدعی آن است که ۲ پروانه بهره‌برداری و مجوزهای قانونی به وسعت ۲.۸ و ۳.۸ هکتار برای مدت ۲۵ سال از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد دارد. 

موسوی اظهار داشـت: با توجه به مجاورت این معدن با منازل مردم و منطقه مسکونی جای تعجب دارد که چگونه کارشناس صنعت و معدن مجوزهای لازم را برای این معدن صارد کرده است.

 وی تصریح کرد:  فعالیت این معدن آرامش مردم ندوشن را سلب کرده و توقف فعالیت آن از خواسته‌های شهروندان است که در این زمینه در نامه به مسئولان مراتب اعتراض مدیریت شهری و شهروندان اعلام شده است.

شهردار ندوشن ادامه داد: فعالیت همراه با آلودگی برخی معادن در فاصله نزدیک شهر ندوشن یکی از مشکلاتی است که در سال‌های اخیر اعتراض شهروندان را بدنبال داشته است و با وجود انتقاد مستمر، هنوز به نتیجه نرسیده است. 

ندوشن با پنج هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان یزد قرار دارد، این منطقه به قطب دامپروری و دامداری استان یزد معروف است و شغل اغلب مردم آن دامداری و کشاورزی است و از این طریق امرار معاش می کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری می متالز  ، تاریخ انتشار: 10 تیر 1399، کد خبر:114894،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین