پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
محمدرضا علمدار یزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه یک درصد عوارض معادن یزد ۱۴۴۰ میلارد تومان است گفت: از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت نشده است.
شعار سال:مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه یک درصد عوارض معادن یزد ۱۴۴۰ میلارد تومان است گفت: از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت نشده است.

  محمدرضا علمدار یزدی در نشست شورای معادن استان یزد با بیان اینکه در ارتباط با بحث یک درصد معادن که باید به استان پرداخت کنند جلساتی برگزار و تعیین خسارت شد اظهار داشت: قرار بر این شد که ما در ارتباط با سال‌های 96 و 97 تعیین خسارت و به معادن ابلاغ شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد تصریح کرد: به 588 بهره بردار در استان یزد رای صادره را ارسال کردیم و بعد از مدتی پیگیری دوم را در قالب نامه‌ای و با موضوع مرتبط با نامه قبلی به معادن ارسال کردیم.

وی خاطرنشان کرد: معادن باید یک هزار و 440 میلیارد تومان بر اساس حق یک درصد به استان پرداخت کنند که از این میزان تقریبا یک هزار و 40 میلیارد تومان پرداخت شد و 400 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود.

علمدار یزدی افزود: در نشست قبلی بنا به دستور استاندار و با توجه به اینکه ادارات مالیاتی و دارایی بیان کردند که این موضوع در حیطه وظایف آنها نیست، در ارتباط با انتقال حساب‌ها به یزد نامه‌ای به تمام فعالان صنعتی و معدنی ارسال شد تا تمام حساب‌های خارج از استان خود را به یزد منتقل کنند.

وی افزود: بر اساس ماده 43، کل واحدهای معدنی و صنعتی که در استان یزد فعالیت دارند ولی حساب بانکی آنها در خارج یزد است باید حساب‌هایشان را به داخل استان منتقل نمایند.

مدیرکل صنعت، معادن و تجارت استان یزد افزود: مو به موی صورت جلسات قبلی با توجه به حساسیتی که در ارتباط با نشست شورای معادن وجود دارد بررسی می‌شود و سعی شده که به تمام این مصوبات به صورت دقیق عمل شود.

علمدار یزدی عنوان کرد: با توجه به مباحثی که در نشست‌های قبلی شورای معادن استان یزد مطرح شد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد اقدام به عمل به تمام وظایفی که در این شورا بر عهده اش گذاشته شده کرده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:31مرداد1398،کدخبر:2080528،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
معادن باید یک هزار و 440 میلیارد تومان بر اساس حق یک درصد به استان پرداخت کنند که از این میزان تقریبا یک هزار و 40 میلیارد تومان پرداخت شد و 400 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین