پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۸۵۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
در پی مصوبات کمیته خودرو و به منظور رفع نیاز ارزی خودروسازان، ارز لازم برای ترخیص قطعات خودروسازان از گمرک تأمین شد. این ارز از محل صادرات صنایع معدنی در اختیار خودروسازان قرار گرفته است.
شعار سال:به دنبال مصوبات کمیته خودرو و تصمیم وزارت صنعت برای تامین نیاز ارزی خودروسازان، ارز مورد نیاز صنعت خودرو از محل منابع صنایع معدنی اختصاص یافت و ترخیص قطعات موجود در گمرک از جمله کاتالیست که تولید داخلی نداشته اند جهت تکمیل خودروهای ناقص صورت گرفت.
 
بر این اساس و با تکمیل خودروهای ناقص، قرار است تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو تا پایان تیرماه به اتمام رسد. طبق گزارش شرکت های خودروساز به وزارت صنعت، قطعات لازم برای تکمیل 45 هزار دستگاه خودروی ناقص از گمرک ترخیص شده و تکمیل خودروهای ناقص در حال انجام است.
 
طبق اعلام مسوولان وزارت صنعت، در فروش فوق العاده خودروسازان محصولاتی قابل عرضه بودند که تعهد عقب افتاده نداشته باشند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی می متالز ،تاریخ انتشار: 11  تیر 1399،کدخبر: 114908،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین