پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کاپیتان پرسپولیس برای خداحافظی از فوتبال و تیم محبوبش سخت مردد است، گل‌محمدی نیز در مقطع فعلی اعتقاد دارد نباید به این موضوع دامن زده شود.

شعار سال:‌ آخرین حضور مهدی مهدوی‌کیا در ترکیب تیم پرسپولیس به فینال جام‌حذفی اردیبهشتِ سال ۹۲ برمی‌گردد؛ مسابقه‌ای که با شکست پرسپولیس همراه شد و  خداحافظی تلخی که هیچ‌ وقت از یاد اهالی فوتبال و به خصوص پرسپولیسی‌ها نخواهد رفت. در آن مقطع زمانی خیلی از افراد یحیی گل‌محمدی را به خاطر نوع برخوردش با مهدوی‌کیا سرزنش کردند. شاید دلیل اصلی آن هم اشک‌هایی بود که مهدوی کیا در برنامه ۹۰ ریخت.  اینکه حالا در آن ماجرا چه کسی بیشتر مقصر بوده را هواداران فوتبال باید قضاوت کنند.

حالا به نظر می‌آید مشابه این اتفاق باز هم در پرسپولیس در حال رقم خوردن است؛ این‌بار بحث خداحافظی سید جلال حسینی مطرح شده است؛ بازیکنی که خودش تمایل دارد یک فصل دیگر هم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند در حالی که مربیان او چندان موافق این موضوع نیستند. سید جلال تحمل تمرینات پرفشار پرسپولیس را ندارد و در بازی‌های سنگین مخصوصاً لیگ قهرمانان آسیا، دور بودن او از شرایط ایده‌آل به وضوح دیده می‌شد. موردی که گابریل کالدرون و در ادامه یحیی گل‌محمدی هم به آن رسیدند. به خاطر همین بود که سید جلال در فصل جاری چند بازی مهم پرسپولیس را نیمکت‌نشین بود و در مسابقات سنگین نتوانست بازی‌های خوب گذشته خود را تکرار کند. 

در واقع گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به این نتیجه رسیده است که با داشتن محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده بهتر است دو مدافع جوان کنار آن‌ها داشته باشد؛ نه سید جلالی که در سن ۳۹ سالگی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید.

قطعاً چنین موضوعی نه به سود سیدجلال و نه به سود پرسپولیس خواهد بود. کادر فنی این تیم قصد دارند برای خط دفاعی تیم‌شان پشتوانه‌سازی کنند و با این شرایط نمی‌توانند به این هدف برسند.  از همین روی گل‌محمدی انتظار دارد سید جلال خودش در پایان فصل کفش‌هایش را آویزان کند اما کاپیتان از این موضوع چندان استقبال نمی‌کند و برای گرفتن این تصمیم بزرگ سخت مردد است. 

البته گل‌محمدی در مقطع فعلی اعتقاد دارد نباید به این موضوع دامن زده شود و حتی دلیل نیمت‌نشینی کاپیتان تیمش را مصدومیت عنوان کرده در حالی که واقعیت چیز دیگریست‌.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی «آنا»، به تاریخ:‌ ۱۸ تیر ۱۳۹۹، کد خبر:‌ ۵۰۰۳۱۰، www.ana.press

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
یکی با کلاس ترین و حرفه ای ترین فوتبالیست های کشور بود و هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین