پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از هجدهم تیرماه خبرنگاران و اهالی رسانه نمی‌توانند در خیابان منتهی به فدراسیون فوتبال حاضر شوند.
شعار سال : مدت هاست که به دلیل عدم پاسخگویی بعضی از مسوولان فدراسیون فوتبال و همچنین برای دریافت خبر‌های داغ، رسانه‌های مجازی و دیداری با حضور جلوی درب فدراسیون فوتبال به دنبال گرفتن اخبار و مصاحبه‌های جدید هستند. همین مساله باعث شده تا همسایه‌های ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان سئول، بابت این قضیه ناراحت باشند.
حالا فدراسیون فوتبال تصمیم جدیدی را در این باره گرفته و اطلاعیه‌ای را در سایت خود قرار داده که متن آن به شرح زیر است:
"با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید وزارت بهداشت، پروتکل‌های تصریحی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین براساس مصوبه ستاد کرونا در فدراسیون فوتبال و با توجه به محدودیت مکانی و شرایط خاص مربوط به همجواری همسایگان بابت تردد در محل استقرار ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان سئول و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و به منظور حفظ سلامتی همگان، با هماهنگی صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال با جمعی از سردبیران گرانقدر خبرگزاری‌ها، مسوولین ورزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارباب جراید از مورخ ۱۸ تیرماه ۹۹ امکان مصاحبه در خیابان منتهی به ساختمان فدراسیون وجود نخواهد داشت و جلوگیری می‌گردد.
بدیهی است، روابط عمومی فدراسیون فوتبال با همکاری رسانه‌ها، برنامه‌های جایگزین آنلاین جهت اطلاع رسانی را در نظر دارد وپاسخگوی پرسش‌های مطروحه در حوزه‌های مختلف خواهد بود و علاوه بر این در هنگام برنامه‌های خبری جهت انعکاس از همکاران ارجمند دعوت رسمی به عمل خواهد آمد. "
حال باید دید فدراسیون فوتبال به صورت عملی چه راه‌های جایگزینی برای پاسخگویی به خبرنگاران و اهالی رسانه ایجاد خواهد کرد.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:18تیر 1399، کدخبر: irna.ir /83847791

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین